Міжнародний проєкт закликає бренди підтримати 18 незалежних українських ЗМІ, в тому числі й «Хмарочос»
Бренд зможуть підтримати якісну журналістику під час війни.
Бренд зможуть підтримати якісну журналістику під час війни.
Інтернаціональна команда спеціалістів у сфері реклами Brands4News.org допоможе українським медіа підтримати якісну журналістику під час війни.
На сайті організації представлені безкоштовні авторські шаблони, розроблені для роботи з новинним контентом, пов’язаним із кризовими ситуаціями. Ці рекламні банери несуть чіткий меседж, що роз’яснює позицію компанії, і водночас відображають активи бренду (наприклад, логотип).
Фахівці стверджують, що це сприяє просуванню та помітності бренду, а також дає можливість компаніям відповідально розміщувати рекламу. На момент запуску авторські шаблони доступні англійською та українською мовами.
Крім різноматнітних шаблонів, на сайті Brands4News.org представлені списки інформаційних ресурсів, які можуть використовуватися брендами для самореклами на високоякісних та надійних платформах.
Перший перелік містить 18 українських новинних ресурсів, які вкрай потребують фінансової підтримки для продовження своєї діяльності. Другий список, в свою чергу, складається з 27 провідних англомовних видань, які були визначені «надійними» за версією The Global Disinformation Index. За даними Similarweb, 18 українських видань спільно налічують понад 550 мільйонів відвідувань на місяць, у той час як на провідних світових ресурсах ця цифра сягає трьох мільярдів.
Ініціатива створення Brands4News.org була реалізована і самофінансована Рубеном Шреурсом у березні цього року. Зараз команда даного проєкту складається з 14 осіб з усіх куточків світу (чотири учасника є громадянами України), які працюють переважно на безоплатній основі.
«Я вражений неймовірною самовідданістю людей, які допомогли втілити цей проєкт в життя. Ми всі переконані, що безкоштовна, достовірна та високоякісна журналістика є життєво важливою основою сталого глобального суспільства. Ми зробили те, що, на нашу думку, може допомогти підтримувати якісну журналістику зараз і в майбутньому, і ми сподіваємося, що бренди виділять частину своїх рекламних бюджетів на допомогу доброчесним новинним порталам», – заявив Рубен Шреурс.
Українські новинні видання, наразі представлені на Brands4News.org: 24tv.ua; Censor.net; Detector.media; Hmarochos.kiev.ua; Hromadske.ua; Kyivindependent.com; LB.ua; Liga.net; NV.ua; Obozrevatel.com; Pravda.com.ua; Slidstvo.info; Texty.org.ua; Ukrinform.net; Zaborona.com; Zaxid.net; Zbruc.eu; ZN.ua.
Контакти для зв’язку з рекламних відділом «Хмарочоса» доступні за посиланням.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті