Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 279 днів. За цей час ми опублікували 23502 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: the-media-leader.com

Інтернаціональна команда спеціалістів у сфері реклами Brands4News.org допоможе українським медіа підтримати якісну журналістику під час війни.

На сайті організації представлені безкоштовні авторські шаблони, розроблені для роботи з новинним контентом, пов’язаним із кризовими ситуаціями. Ці рекламні банери несуть чіткий меседж, що роз’яснює позицію компанії, і водночас відображають активи бренду (наприклад, логотип).

Фахівці стверджують, що це сприяє просуванню та помітності бренду, а також дає можливість компаніям відповідально розміщувати рекламу. На момент запуску авторські шаблони доступні англійською та українською мовами.

Крім різноматнітних шаблонів, на сайті Brands4News.org представлені списки інформаційних ресурсів, які можуть використовуватися брендами для самореклами на високоякісних та надійних платформах.

Перший перелік містить 18 українських новинних ресурсів, які вкрай потребують фінансової підтримки для продовження своєї діяльності. Другий список, в свою чергу, складається з 27 провідних англомовних видань, які були визначені «надійними» за версією The Global Disinformation Index. За даними Similarweb, 18 українських видань спільно налічують понад 550 мільйонів відвідувань на місяць, у той час як на провідних світових ресурсах ця цифра сягає трьох мільярдів.

Ініціатива створення Brands4News.org була реалізована і самофінансована Рубеном Шреурсом у березні цього року. Зараз команда даного проєкту складається з 14 осіб з усіх куточків світу (чотири учасника є громадянами України), які працюють переважно на безоплатній основі.

«Я вражений неймовірною самовідданістю людей, які допомогли втілити цей проєкт в життя. Ми всі переконані, що безкоштовна, достовірна та високоякісна журналістика є життєво важливою основою сталого глобального суспільства. Ми зробили те, що, на нашу думку, може допомогти підтримувати якісну журналістику зараз і в майбутньому, і ми сподіваємося, що бренди виділять частину своїх рекламних бюджетів на допомогу доброчесним новинним порталам», – заявив Рубен Шреурс.

Українські новинні видання, наразі представлені на Brands4News.org: 24tv.ua; Censor.net; Detector.media; Hmarochos.kiev.ua; Hromadske.ua; Kyivindependent.com; LB.ua; Liga.net; NV.ua; Obozrevatel.com; Pravda.com.ua; Slidstvo.info; Texty.org.ua; Ukrinform.net; Zaborona.com; Zaxid.net; Zbruc.eu; ZN.ua.

Контакти для зв’язку з рекламних відділом «Хмарочоса» доступні за посиланням.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button