За сім років кількість електрокарів у ЄС зросла у 20 разів
Водночас загальна кількість автомобілів у ЄС також стабільно зростає.
Водночас загальна кількість автомобілів у ЄС також стабільно зростає.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У період з 2013 до 2020 року кількість електромобілів у країнах Євросозу зросла у 20 разів, перевищивши один мільйон, повідомляє Євростат сьогодні.
Найвищі темпи зростання були зафіксовані у 2019-2020 роках — приріст склав 83%. Станом на 2020-й, частка електрокарів зросла з 0,02% до 0,4% серед усіх пасажирських автівок.
Водночас загальна кількість автомобілів у ЄС також стабільно зростає.
Найбільший рівень автомобілеволодіння — у Люксембурзі, де на тисячу населення у 2020-му припадало 682 автівки. При цьому вагома частка людей з автомобілями — це не жителі країни, а працівники з-за кордону, які користуються корпоративним транспортом, зареєстрованим у Люксембурзі.
Слідом ідуть Італія з 670 автівками на тисячу населення, Польща (664) та Фінляндія (652).
Натомість найменший рівень володіння автомобілями — в Румунії (379). Далі йдуть Латвія (390), Угорщина (403) та Болгарія (414).
Транспортні аналітики пропонують розрізняти автомобілеволодіння та автомобілекористування: не обов’язково всі, хто має автівку, постійно нею користуються. Наприклад, Бухарест входить у топ-10 міст світу з найбільшими заторами, за даними TomTom, а вулиці румунської столиці щільно запарковані.
Нагадаємо, у 2021 році рівень автомобілеволодіння в Києві перевищив позначку 400 автомобілів на тисячу мешканців.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті