Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Michael Fousert / Unsplash

У період з 2013 до 2020 року кількість електромобілів у країнах Євросозу зросла у 20 разів, перевищивши один мільйон, повідомляє Євростат сьогодні.

Найвищі темпи зростання були зафіксовані у 2019-2020 роках — приріст склав 83%. Станом на 2020-й, частка електрокарів зросла з 0,02% до 0,4% серед усіх пасажирських автівок.

Водночас загальна кількість автомобілів у ЄС також стабільно зростає.

Найбільший рівень автомобілеволодіння — у Люксембурзі, де на тисячу населення у 2020-му припадало 682 автівки. При цьому вагома частка людей з автомобілями — це не жителі країни, а працівники з-за кордону, які користуються корпоративним транспортом, зареєстрованим у Люксембурзі.

Слідом ідуть Італія з 670 автівками на тисячу населення, Польща (664) та Фінляндія (652).

Натомість найменший рівень володіння автомобілями — в Румунії (379). Далі йдуть Латвія (390), Угорщина (403) та Болгарія (414).

Транспортні аналітики пропонують розрізняти автомобілеволодіння та автомобілекористування: не обов’язково всі, хто має автівку, постійно нею користуються. Наприклад, Бухарест входить у топ-10 міст світу з найбільшими заторами, за даними TomTom, а вулиці румунської столиці щільно запарковані.

Нагадаємо, у 2021 році рівень автомобілеволодіння в Києві перевищив позначку 400 автомобілів на тисячу мешканців.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button