Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 6 днів. За цей час ми опублікували 26774 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Michael Fousert / Unsplash

У період з 2013 до 2020 року кількість електромобілів у країнах Євросозу зросла у 20 разів, перевищивши один мільйон, повідомляє Євростат сьогодні.

Найвищі темпи зростання були зафіксовані у 2019-2020 роках — приріст склав 83%. Станом на 2020-й, частка електрокарів зросла з 0,02% до 0,4% серед усіх пасажирських автівок.

Водночас загальна кількість автомобілів у ЄС також стабільно зростає.

Найбільший рівень автомобілеволодіння — у Люксембурзі, де на тисячу населення у 2020-му припадало 682 автівки. При цьому вагома частка людей з автомобілями — це не жителі країни, а працівники з-за кордону, які користуються корпоративним транспортом, зареєстрованим у Люксембурзі.

Слідом ідуть Італія з 670 автівками на тисячу населення, Польща (664) та Фінляндія (652).

Натомість найменший рівень володіння автомобілями — в Румунії (379). Далі йдуть Латвія (390), Угорщина (403) та Болгарія (414).

Транспортні аналітики пропонують розрізняти автомобілеволодіння та автомобілекористування: не обов’язково всі, хто має автівку, постійно нею користуються. Наприклад, Бухарест входить у топ-10 міст світу з найбільшими заторами, за даними TomTom, а вулиці румунської столиці щільно запарковані.

Нагадаємо, у 2021 році рівень автомобілеволодіння в Києві перевищив позначку 400 автомобілів на тисячу мешканців.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button