Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/genplankyiv

21 червня Київпастранс пообіцяв за два тижні відновити зруйновану обстрілами контактну мережу тролейбусів і поновити низку маршрутів, а саме: №6, 18, 25, 28, 33, 16, 23, 35, 5, 7. Йдеться про ділянки на вулиці Кирилівській, площі Валерія Марченка, проспекті Перемоги та вулиці Юрія Іллєнка. Зараз у Києві працює 31 тролейбусний маршрут.

Минуло понад два тижні, й на сайті Київпастрансу можна пересвідчитися, що цих маршрутів немає у графіку. Новий сервіс у застосунку «Київ Цифровий» показує, що є тролейбуси, що курсують скороченими маршрутами 6к, 16к, 23к.

Скриншот тролейбусних маршрутів, які працюють, на сайті kpt.kyiv.ua/schedule/trolley

«Минуло обіцяних два тижні, а десять маршрутів так і не працюють. Якщо КПТ не знає, де можна взяти дроти для відновлення пошкоджених ліній, можу підказати — на вулиці Жилянській висить кілька кілометрів дротів, які не використовуються після запровадження одностороннього руху», — зазначає транспортний блогер Олег Васильєв.

Він наводить у приклад Чернігів, де внаслідок бойових дій було пошкоджено 70% тролейбусної мережі, але там змогли відновити рух транспорту.

Читайте також: Електротранспорт в час війни: транспортне майбутнє Чернігова та інших міст

«Не спромоглися відремонтувати хоча б одну (!) з чотирьох пошкоджених ділянок, — пише киянин Олександр Гречко. — На деяких ділянках кияни все ж помічали ремонтні бригади Київпастрансу, які виконували певні роботи. З таким темпом не здивуюсь, якщо відновлення займе два місяці чи два роки».

За його словами, пасажири, які користувалися цими маршрутами, вже понад три місяці їздять автомобілями чи маршрутками, переплачуючи за проїзд у транспорті, який повністю працює на імпортному пальному.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button