Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
@kVadromax

Щомісяця через неефективну роботу наземного комунального транспорту жителі Києва переплачують за проїзд. Про це пише транспортний експерт Олександр Гречко.

За його словами, дві поїздки на день в маршрутці коштують жителям міста мінімум 600 гривень на місяць. Поїздки власним автомобілем коштують приблизно 1400 гривень на місяць, враховуючи ціни за пальне. Гречко для підрахунку бере за середню відстань від дому до роботи десять кілометрів. Водночас він не включає витрати на утримання транспорту: страхування, ремонти, мийка, запчастини, паркінг, штрафи тощо.

При цьому поїздки на наземному комунальному транспорті за 20 робочих днів склали б орієнтовно 320 гривень при ціні у вісім гривень за квиток, а з транспортною карткою і поїздками по 6,5 – 260 гривень.

«Тут варто нагадати, що Київпастранс левову частку коштів на своє існування отримує дотаціями з міського бюджету, а не заробляє на платоспроможних пасажирах, бо віддав їх маршрутникам. Тобто кожен працюючий киянин витрачається двічі. Спершу ви платите величезні податки з доходів за те, що роками неефективні чиновники з транспортної сфери за ваші ж гроші розвалюють систему громадського транспорту і таким чином роблять все для того, щоб вже потім ви нею не користувалися, а пересідали в дорожчі маршрутки чи значно дорожчі у повсякденному використанні автомобілі», – пояснює експерт.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button