Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/thelightphone

Кнопкові телефони переживають відродження. Хоча дані про їх продажі знайти важко, деякі дослідження вказують, що торік було продано до мільярда одиниць проти 400 мільйонів у 2019 році, повідомляє BBC.

Пошукові запити Google про них збільшилися на 89% у період з 2018 до 2021 року. У Великій Британії кожен десятий користувач мобільних телефонів надає перевагу кнопковому гаджету.

Фото: Pixabay

«Схоже, мода, ностальгія та поява їх у відеороликах TikTok зіграли свою роль», — зазначає експерт з мобільних пристроїв сайту Uswitch.com Ернест Доку.

На його думку, поштовхом до повернення інтересу до кнопкових телефонів став перезапуск у 2017 році легендарної Nokia 3310. 

Фото: Isaac Smith / Unsplash

Психолог Пшемек Олейничак із Лодзі поміняв свій смартфон на Nokia 3310 п’ять років тому. Спершу його привабив потужніший акумулятор, однак невдовзі він виявив й інші переваги.

«Величезною перевагою є те, що я більше не залежу від “лайків”, “шерів”, коментів та необхідності описувати своє життя іншим людям. Тепер у мене більше особистого простору», — каже він.

Відмовитися від смартфону нелегко — він дозволяє знайти громадський транспорт, замовити ресторан чи готель під час подорожі тощо. Олейничак стверджує, що навчився робити все це заздалегідь удома.

Фото: Wahyu Setiawan / Unsplash

Нью-йоркська компанія Light Phone скористалася модою на прості гаджети, випустивши телефон, який дозволяє дзвонити, писати повідомлення та слухати музику або подкасти. Жодних соцмереж, браузерів і електронної пошти пристрій не підтримує.

Спочатку Light Phone створювали як додатковий телефон для людей, які хочуть відпочити від смартфона, але тепер половина клієнтів використовують його як основний пристрій.

Фото: facebook.com/thelightphone

Хоча ці телефони коштують 300 доларів, у 2021 році продажі зросли на 150% у порівнянні з попереднім роком. Основні клієнти компанії — люди віком від 25 до 35 років.

17-річна Робін Вест користується кнопковим телефоном, який коштував лише дев’ять доларів, уже два роки. Крім економії на щомісячних рахунках за інтернет, такий пристрій додав дівчині продуктивності, адже її більше не відволікають соцмережі.

Робін Вест

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button