Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Компанія Галичина випустила продукцію з назвами українських регіонів. На полицях супермаркетів з’явилася молочна продукція з назвами: Київщина, Сіверщина, Волинь, Запоріжжя, Буковина, Закарпаття, Слобожанщина, Донбас, Причорномор’я, Крим, Північна Таврія, Полтавщина та Поділля.

Розробкою комунікації займалась київська креативна агенція Bickerstaff.876. За діджитал супровід проєкту відповідала команда агенції Moko, пише видання MMR.

Фото: twitter.com

У магазинах продукцію з назвами регіонів розбирають швидко. Користувачі соцмереж пишуть, що вже не можуть знайти вироби з певними назвами. Деякі пишуть, що ніколи не купували продукцію цієї компанії, але зараз обрали через перейменування.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button