Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Компанія Галичина випустила продукцію з назвами українських регіонів. На полицях супермаркетів з’явилася молочна продукція з назвами: Київщина, Сіверщина, Волинь, Запоріжжя, Буковина, Закарпаття, Слобожанщина, Донбас, Причорномор’я, Крим, Північна Таврія, Полтавщина та Поділля.

Розробкою комунікації займалась київська креативна агенція Bickerstaff.876. За діджитал супровід проєкту відповідала команда агенції Moko, пише видання MMR.

Фото: twitter.com

У магазинах продукцію з назвами регіонів розбирають швидко. Користувачі соцмереж пишуть, що вже не можуть знайти вироби з певними назвами. Деякі пишуть, що ніколи не купували продукцію цієї компанії, але зараз обрали через перейменування.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button