Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: КВБЗ

Крюківський вагонобудівний завод веде переговори з компаніями з Євросоюзу щодо виготовлення вагонів під європейську колію шириною 1435 мм. Про це повідомляє Railway Gazette International.

Український виробник рухомого складу завершив випробування двох прототипів вагона-платформи, розробленого за європейськими стандартами. Наразі триває процес схвалення Європейським залізничним агентством.

Серійне виробництво планують запустити з першого кварталу 2023 року. Очікується, що прототип Sggrss 90-футової платформи буде готовий до випробувань у третьому кварталі 2022 року та схвалений у 2023.

Крюківський вагонобудівний завод у Кременчуці – одне з найбільших машинобудівних підприємств з повним виробничим циклом з виготовлення вантажних та пасажирських вагонів та локомотивів в Україні.

Нещодавно АРМА виявило в Україні російські активи на 70 млрд грн, серед них – 25%-ва частка у КВБЗ, які у 2012 році придбала австрійська компанія OW Capital Management. Фірма підконтрольна росіянину Станіславу Гамзалову.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button