Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 24991 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Київпастранс

Першого серпня контролери Київпастрансу відновили роботу на маршрутах наземного громадського транспорту. Про це повідомив транспортний аналітик Олександр Гречко.

За його словами, від кожного ДЕПО працює по десять осіб.

«Зрозуміло, що контроль оплати проїзду це важлива умова для зменшення збитковості наземного транспорту та підвищення платіжної культури серед пасажирів. Проста новина про відновлення роботи контролерів та періодична їх поява в транспорті стимулює пасажирів купити квиток за 8 гривень, щоб не потрапити на штраф у розмірі 160 гривень», – коментує Гречко.

З початку повномасштабного наступу РФ, 24 лютого, громадський комунальний транспорт працював безкоштовно. З понеділка, 16 травня, було відновлено оплату за проїзд.

До повномасштабної війни в Києві мешкало 3,6 млн людей. Станом на кінець липня до міста повернулося близько трьох мільйонів мешканців.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button