Стартап з украïнським корiнням залучив 1,5 млн євро й відкрив офіс у Варшаві
Choice QR зараз веде перед за кількістю підключених ресторанів в Україні.
Choice QR зараз веде перед за кількістю підключених ресторанів в Україні.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Стартап з украïнськими спiввласниками Choice QR, який розвиває рішення для HoReCa, залучив 1,5 мільйона євро від кількох європейських фондів.
Choice QR зараз веде перед за кількістю підключених ресторанів в Україні, серед яких: Пузата Хата, This is Pivbar, Pesto family, Kyiv Food Market, Odessa Food Market тощо. Загалом із ним співпрацюють понад 7500 закладів із 25 країн світу.
За останній рік Choice QR запровадив нові функції для ресторанів та готелів, зокрема:
Сьогодні стартап працює з більшістю POS-систем, що використовують заклади: Poster, Servio, R-keeper, IIKO, Profit. Нещодавно стартап заключив партнерство з сервісом прийому платежів LiqPay на спеціальних умовах для клієнтів. У вересні повноцінно почне працювати інтеграція з Uklon, що дозволить закладам реалізувати власну доставку без необхідності у кур’єрах та складних операційних процесах.
Попри війну компанія продовжує розширюватися. На додачу до офісів у Києві та Празі влітку відкрили новий офіс у Варшаві.
Choice QR продовжує набирати розробників, менеджерів з продажів та спеціалістів для служби підтримки. Працівникам за бажання допомагають з релокейтом у Варшаву та Прагу.
Засновники вірять, що у найближчі три-чотири роки залучать не менше 50 тисяч закладів, а стартап стане «єдинорогом». Вже зараз до Choice QR щомісяця приєднуються 200 нових закладів; середній оборот компаній-клієнтів перевищує мільйон євро; заклади-клієнти отримують понад 4 мільйони переглядів меню щомісяця; тільки чайові у Choice QR приносять закладу більше, ніж вартість самої підписки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті