Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 314 днів. За цей час ми опублікували 26429 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

Влада Нью-Йорка обговорює питання запровадження плати за в’їзд до центру міста, передає Reuters. Податок на затори передбачає, що водії платитимуть 23 долари в години пік, нічний тариф складатиме п’ять доларів.

Очікується, що завдяки податку кількість машин на Манхеттені, який вважається найбільш завантаженим районом США, скоротиться на 15–20%. При цьому навантаження на громадський транспорт зросте лише на 1–2%. Податок принесе 15 млрд доларів, які планують виділити на розвиток громадського транспорту, пише The Guardian.

Читайте також: Навіщо платний в’їзд у центр Лондона і чи працюватиме це у Києві?

Також введення податку дозволить скоротити трафік, зменшити затори, скоротити час у дорозі для автомобілістів, а також підвищити економічну продуктивність та знизити споживання палива.

Приблизно 7,7 млн людей відвідують центральний діловий район Манхеттена щодня, з них – 1,85 млн в’їжджають на автомобілі. Трафік уповільнив швидкість по центру до 11,4 км/год у 2019 році. Це коштує середньостатистичному водієві Нью-Йорка 102 години втраченого часу щороку.

Пропонується низка сценаріїв стягнення плати за проїзд у години пік. Наприклад, в одному з них транспортні засоби, такі як таксі та транзитні автобуси, будуть повністю звільнені від плати.

Плату за в’їзд на Манхеттен введуть не раніше кінця 2023 року. Законодавчі збори штату Нью-Йорк затвердили концептуальний план цієї реформи ще в 2019 році.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button