Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: t.me/zalizni_zminy

Українські залізничники за два місяці збудували дві дільниці до кордону з Румунією: від Рахова завдовжки 19,3 кілометра та від Тересви завдовжки 1,1 кілометра. Про це повідомив голова Укрзалізниці Олександр Камишін.

Вантажі

Румунський напрямок — зараз найзавантаженіший. Через порушення логістичних зв’язків, зокрема, морських перевезень, чимало вантажів прямують саме залізницею через Румунію. Наразі працює два вузли на румунському кордоні. Нові ділянки дозволять відкрити ще третій і четвертий вузли, якщо румунська сторона відновить свою частину дільниці.

Тоді залізницею через кордон Румунії можна буде відправляти додаткові шість пар вантажних поїздів щодня — це додаткові 3,5 мільйона тонн вантажів на рік.

Пасажирські поїзди до Румунії та між областями

Крім того, ці дві дільниці відкривають перспективу і для нових пасажирських напрямків. Можна буде налагодити сполучення між Ужгородом, Івано-Франківськом і Чернівцями.

Також це дозволить запустити міжнародні маршрути між українськими та румунськими містами — як з боку Ужгорода, так і з боку Івано-Франківська та Чернівців. 

До того часу новою дільницею ходитиме приміський дизель-поїзд №6441/6442 Коломия–Рахів–Коломия, маршрут якого вже продовжено до прикордонної станції Ділове.


Проект реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Чеської Республіки у рамках Transition Promotion Program. Погляди, викладені у цьому матеріалі, належать авторам і не відображають офіційну позицію МЗС Чеської Республіки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button