Україна добудувала дві нові ділянки колій до Румунії. Що це означає?
Румунський напрямок — зараз найзавантаженіший для української залізниці.
Румунський напрямок — зараз найзавантаженіший для української залізниці.
Українські залізничники за два місяці збудували дві дільниці до кордону з Румунією: від Рахова завдовжки 19,3 кілометра та від Тересви завдовжки 1,1 кілометра. Про це повідомив голова Укрзалізниці Олександр Камишін.
Румунський напрямок — зараз найзавантаженіший. Через порушення логістичних зв’язків, зокрема, морських перевезень, чимало вантажів прямують саме залізницею через Румунію. Наразі працює два вузли на румунському кордоні. Нові ділянки дозволять відкрити ще третій і четвертий вузли, якщо румунська сторона відновить свою частину дільниці.
Тоді залізницею через кордон Румунії можна буде відправляти додаткові шість пар вантажних поїздів щодня — це додаткові 3,5 мільйона тонн вантажів на рік.
Крім того, ці дві дільниці відкривають перспективу і для нових пасажирських напрямків. Можна буде налагодити сполучення між Ужгородом, Івано-Франківськом і Чернівцями.
Також це дозволить запустити міжнародні маршрути між українськими та румунськими містами — як з боку Ужгорода, так і з боку Івано-Франківська та Чернівців.
До того часу новою дільницею ходитиме приміський дизель-поїзд №6441/6442 Коломия–Рахів–Коломия, маршрут якого вже продовжено до прикордонної станції Ділове.
Проект реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Чеської Республіки у рамках Transition Promotion Program. Погляди, викладені у цьому матеріалі, належать авторам і не відображають офіційну позицію МЗС Чеської Республіки.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті