9-євровий квиток на транспорт у Німеччині значно знизив викиди вуглецю
Влітку люди загалом не відмовилися від автівок, а просто стали більше їздити — це наштовхнуло на припущення, що експеримент лише збільшив викиди. Та, виявляється, це не так.
Влітку люди загалом не відмовилися від автівок, а просто стали більше їздити — це наштовхнуло на припущення, що експеримент лише збільшив викиди. Та, виявляється, це не так.
Експеримент із ультрадешевим проїздом у транспорті в Німеччині, що тривав три місяці, допоміг знизити викиди діоксиду вуглецю в обсязі, еквівалентному річним викидам від забезпечення електрикою 350 тисяч домогосподарств.
Такого висновку дійшла Асоціація німецьких транспортних компаній (Verband Deutscher Verkehrsunternehmen). Для дослідження VDV найняла соціологічні компанії, які опитали 78 тисяч осіб, повідомляє Bloomberg.
Запровадження проїзного, що коштував дев’ять євро на місяць і дозволяв подорожувати не лише міськими автобусами, трамваями та метро, але й регіональними поїздами, запобігло вивільненню 1,8 мільйона тонн CO2.
Дев’ятиєвровий квиток запровадили на тлі російського вторгнення в Україну, через що у Європі підвищилися ціни на пальне та енергоносії. Протягом літа було продано приблизно 52 мільйони проїзних, і кожен десятий покупець відмовлявся щонайменше від однієї зі своїх щоденних поїздок автомобілем.
Раніше VDV виявила, що лише 3% людей перейшли з власного автомобіля на місцевий громадський транспорт. А чверть поїздок не були б здійснені без дешевого квитка — тобто люди загалом не відмовилися від приватних автівок, а просто стали більше їздити. Це наштовхнуло на припущення, що експеримент лише збільшив викиди вуглецю.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті