Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві на автобусні маршрути виходить лише 36% від довоєнного випуску, на тролейбусні – 52%, на трамвайні – 46%. Особливо відчутним є зменшення кількості випусків у пікові години, йдеться в аналізі «Про мобільність».

На кінець 2016 року на маршрути щодня виходило близько 330 автобусів, із яких 180 працювали впродовж усього дня, а 150 підсилювали маршрути в ранкову та вечірню години пік. У 2020-2021 роках місто отримало 200 нових автобусів. У результаті у лютому 2022 на маршрути щодня виходило вже понад 500 автобусів, 265 з яких – у пікові години.

У березні більшість автобусів перестала перевозити пасажирів – на маршрути виходило лише 150 автобусів, у серпні – 181 автобус. Серед них суттєво зменшилася частка пікових – таких випусків лише десять на усе місто. Решта автобусів щодня залишаються в автопарках.

Наприклад, раніше найменший інтервал мав маршрут А99 – 2,3 хвилини, А114 та А17+18 – до десяти хвилин. Нині ж найменші інтервали наступні: А99 – 9 хвилин, А114 – 12 хвилин, А17+18 в сумі 14 хвилин. Інтервали інших автобусних маршрутів перевищують 20 хвилин.

2016 року на маршрути виходило близько 420 тролейбусів, то до лютого 2022 їх залишилося лише 320. У першу чергу скорочення відбувалося шляхом зниження пікових випусків на всіх маршрутах. Втім, у лютому ще залишалося близько 95 пікових випусків, які вранці та ввечері виходили на маршрути.

Станом на 31 липня на маршрути виходило 165 тролейбусів із яких пікових – лише 14. Згідно з аналізом, замість 5-7 хвилин інтервали складають 12-21 хвилину.

До лютого 2022 трамваї мали найбільш стабільний випуск серед інших видів транспорту – він становив близько 212 вагонів, з яких 86 працювали лише у годину пік. У березні на лінії залишилося близько 30 вагонів, у серпні – 97 одиниць, із яких лише 15 пікові. Зокрема, Борщагівський швидкісний працює в половину своєї потужності, інтервали на інших маршрутах сягають понад 20 хвилин.

Таким чином, щодня в депо та автопарках залишається щонайменше 300 автобусів, 150 тролейбусів та 100 трамвайних вагонів, які курсували на маршрутах ще у лютому.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button