Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook/Ukrzaliznytsia

Укрзалізниця починає поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах. Про це повідомила пресслужба перевізника.

У рамках пілоту у перших двох поїздах з’являться мийні засоби «нового покоління» для внутрішнього миття вагонів, піна для миття рук в зручних автоматичних дозаторах, зручні тримачі для туалетного паперу, одноразові накладки на унітази та дозатори паперових рушників.

Також пасажири мають можливість скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.

Нове обслуговування протестують в потягах Кривий Ріг-Київ та Запоріжжя-Львів («Потяг до перемоги»).

У вагонах будуть розміщені QR-коди для відгуків.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button