Мийні засоби «нового покоління» та накладки на унітази: Укрзалізниця тестує нові стандарти обслуговування
Також у потягах з’являться гігієнічні набори з зубною щіткою, пастою та одноразовими капцями.
Також у потягах з’являться гігієнічні набори з зубною щіткою, пастою та одноразовими капцями.
Укрзалізниця починає поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах. Про це повідомила пресслужба перевізника.
У рамках пілоту у перших двох поїздах з’являться мийні засоби «нового покоління» для внутрішнього миття вагонів, піна для миття рук в зручних автоматичних дозаторах, зручні тримачі для туалетного паперу, одноразові накладки на унітази та дозатори паперових рушників.
Також пасажири мають можливість скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.
Нове обслуговування протестують в потягах Кривий Ріг-Київ та Запоріжжя-Львів («Потяг до перемоги»).
У вагонах будуть розміщені QR-коди для відгуків.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті