Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 307 днів. За цей час ми опублікували 26384 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook/Ukrzaliznytsia

Укрзалізниця починає поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах. Про це повідомила пресслужба перевізника.

У рамках пілоту у перших двох поїздах з’являться мийні засоби «нового покоління» для внутрішнього миття вагонів, піна для миття рук в зручних автоматичних дозаторах, зручні тримачі для туалетного паперу, одноразові накладки на унітази та дозатори паперових рушників.

Також пасажири мають можливість скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.

Нове обслуговування протестують в потягах Кривий Ріг-Київ та Запоріжжя-Львів («Потяг до перемоги»).

У вагонах будуть розміщені QR-коди для відгуків.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button