Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: George Bakos / Unsplash

На тлі війни більш як половина українців обмежують себе у споживанні, передусім економлячи на розвагах, відпочинку та спорті. Дослідження змін купівельної поведінки у травні-серпні провела компанія Kantar, повідомляє RAU.

Найчастіше українці, за даними дослідження, висловлюють страх перед зростанням цін на продукти. На це вказало 66% опитаних. Бояться втратити роботу 33%, побоюються інфляції — 32%.

Лише третина опитаних готові витрачати гроші на каву в кав’ярні, одна шоста — на новий одяг. При цьому з травня розуміння свого фінансового стану і своєї родини покращилося, а от уявлення про економіку країни в цілому, навпаки, погіршилося.

Потроху зростає частка тих, хто купує продукти одразу на тривалий період, — таких 25%. Ще 55% докуповують щось мірою необхідності. 30% купують мінімальну кількість продуктів. Дослідники вважають, що відсутність значних коливань у цій поведінці свідчить, що панічних настроїв немає.

Онлайн-покупки

Зараз уже 94% українців мають досвід онлайн-покупки товарів. При цьому 14% здійснили першу покупку в інтернеті лише після початку війни. Таким чином, вважають, дослідники, війна зробила з e-commerce те, чого не зміг Covid-19, — залучила до онлайн-закупів тих, хто досі цього не робив.

Одним із головних чинників є потреба заощадити гроші: значна кількість людей вважає, що ціни на онлайн-майданчиках нижчі, ніж в офлайн-магазинах. Також споживачі вказують на скорочення асортименту в офлайні та меншу потребу в речах. Найчастіше в інтернеті замовляють одяг і взуття (12%), ліки (11%), товари для дому (11%), косметику (9%).

При цьому 76% українців, які купують онлайн, визнають, що стали замовляти рідше через брак грошей на тлі війни. 

Очікування від продавців та виробників

55% опитаних вимагає від виробників і продавців враховувати екологічність і вплив на довкілля. 54% очікують відновлення асортименту товарів і брендів, який був до війни. 53% хотіли би бачити менше розважальної реклами, 53% бажали, аби ритейлери зосередилися на пропозиціях дешевших товарів.

Також українці хочуть, щоби бренди були фактором стабільності і відновлювали роботу за принципом «як раніше». 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button