Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: George Bakos / Unsplash

На тлі війни більш як половина українців обмежують себе у споживанні, передусім економлячи на розвагах, відпочинку та спорті. Дослідження змін купівельної поведінки у травні-серпні провела компанія Kantar, повідомляє RAU.

Найчастіше українці, за даними дослідження, висловлюють страх перед зростанням цін на продукти. На це вказало 66% опитаних. Бояться втратити роботу 33%, побоюються інфляції — 32%.

Лише третина опитаних готові витрачати гроші на каву в кав’ярні, одна шоста — на новий одяг. При цьому з травня розуміння свого фінансового стану і своєї родини покращилося, а от уявлення про економіку країни в цілому, навпаки, погіршилося.

Потроху зростає частка тих, хто купує продукти одразу на тривалий період, — таких 25%. Ще 55% докуповують щось мірою необхідності. 30% купують мінімальну кількість продуктів. Дослідники вважають, що відсутність значних коливань у цій поведінці свідчить, що панічних настроїв немає.

Онлайн-покупки

Зараз уже 94% українців мають досвід онлайн-покупки товарів. При цьому 14% здійснили першу покупку в інтернеті лише після початку війни. Таким чином, вважають, дослідники, війна зробила з e-commerce те, чого не зміг Covid-19, — залучила до онлайн-закупів тих, хто досі цього не робив.

Одним із головних чинників є потреба заощадити гроші: значна кількість людей вважає, що ціни на онлайн-майданчиках нижчі, ніж в офлайн-магазинах. Також споживачі вказують на скорочення асортименту в офлайні та меншу потребу в речах. Найчастіше в інтернеті замовляють одяг і взуття (12%), ліки (11%), товари для дому (11%), косметику (9%).

При цьому 76% українців, які купують онлайн, визнають, що стали замовляти рідше через брак грошей на тлі війни. 

Очікування від продавців та виробників

55% опитаних вимагає від виробників і продавців враховувати екологічність і вплив на довкілля. 54% очікують відновлення асортименту товарів і брендів, який був до війни. 53% хотіли би бачити менше розважальної реклами, 53% бажали, аби ритейлери зосередилися на пропозиціях дешевших товарів.

Також українці хочуть, щоби бренди були фактором стабільності і відновлювали роботу за принципом «як раніше». 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button