Закупи під час війни: на чому економлять українці та чому переходять в онлайн?
14% опитаних експертами українців здійснили першу покупку в інтернеті лише після початку війни.
14% опитаних експертами українців здійснили першу покупку в інтернеті лише після початку війни.
На тлі війни більш як половина українців обмежують себе у споживанні, передусім економлячи на розвагах, відпочинку та спорті. Дослідження змін купівельної поведінки у травні-серпні провела компанія Kantar, повідомляє RAU.
Найчастіше українці, за даними дослідження, висловлюють страх перед зростанням цін на продукти. На це вказало 66% опитаних. Бояться втратити роботу 33%, побоюються інфляції — 32%.
Лише третина опитаних готові витрачати гроші на каву в кав’ярні, одна шоста — на новий одяг. При цьому з травня розуміння свого фінансового стану і своєї родини покращилося, а от уявлення про економіку країни в цілому, навпаки, погіршилося.
Потроху зростає частка тих, хто купує продукти одразу на тривалий період, — таких 25%. Ще 55% докуповують щось мірою необхідності. 30% купують мінімальну кількість продуктів. Дослідники вважають, що відсутність значних коливань у цій поведінці свідчить, що панічних настроїв немає.
Зараз уже 94% українців мають досвід онлайн-покупки товарів. При цьому 14% здійснили першу покупку в інтернеті лише після початку війни. Таким чином, вважають, дослідники, війна зробила з e-commerce те, чого не зміг Covid-19, — залучила до онлайн-закупів тих, хто досі цього не робив.
Одним із головних чинників є потреба заощадити гроші: значна кількість людей вважає, що ціни на онлайн-майданчиках нижчі, ніж в офлайн-магазинах. Також споживачі вказують на скорочення асортименту в офлайні та меншу потребу в речах. Найчастіше в інтернеті замовляють одяг і взуття (12%), ліки (11%), товари для дому (11%), косметику (9%).
При цьому 76% українців, які купують онлайн, визнають, що стали замовляти рідше через брак грошей на тлі війни.
55% опитаних вимагає від виробників і продавців враховувати екологічність і вплив на довкілля. 54% очікують відновлення асортименту товарів і брендів, який був до війни. 53% хотіли би бачити менше розважальної реклами, 53% бажали, аби ритейлери зосередилися на пропозиціях дешевших товарів.
Також українці хочуть, щоби бренди були фактором стабільності і відновлювали роботу за принципом «як раніше».
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті