Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23563 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

У другому кварталі 2022 року попит на електромобілі в українському сегменті інтернету збільшився на 75,8% порівняно з першим кварталом цього року. Це найбільша за історію пошуку швидкість зростання інтересу до цієї теми, йдеться в аналізі агентства «Ольшанський та Партнери».

У період з квітня по червень 2022 року мешканці України шукали електромобілі в інтернеті 1,97 млн разів. 

Всього у 2020 році українці цікавились електрокарами в інтернеті 5,85 млн разів, у 2021-му – 7,32 млн разів (25,3%). За перше півріччя 2022 року (з січня по червень включно) електромобілі шукали понад 3,1 млн разів. 

Водночас онлайн-попит на електромобілі у другому кварталі 2022 року збільшився на 145% порівняно з першим кварталом і становив рекордні 384 тис. запитів.

У першому кварталі 2022 року мешканці України шукали електрокари із наміром купівлі 157 тисяч разів. У травні 2022 року українці виявили найвищий інтерес до придбання електромобілів за весь період дослідження — 205 тис. запитів на місяць.

Загалом у 2020 році попит на електрокари в Україні з наміром купівлі становив 835 тис. запитів за рік, у 2021 році — 986 тис. запитів (+18,1%). У 2022 році за перше півріччя він досягнув 541 тис. запитів.

До повномасштабної війни однозначним лідером серед пошукових запитів була Tesla, а на другому місці був бренд BMW. Однак у червні 2022 року популярність лідера знизилася, а бренд BMW поступився на користь Nissan.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button