Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 2 днів. За цей час ми опублікували 26736 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Упродовж останніх шести місяців економіка України знаходиться в складній ситуації. Зростають ціни й рівень безробіття, зменшуються доходи населення. Як результат — попит на товари та послуги суттєво скорочується. 

Бізнес зазнає збитків і, щоб вижити, змушений перебудовувати стратегію діяльності та шукати способи, як зацікавити цільову аудиторію, розширити коло потенційних споживачів. Одним із дієвих способів аналітики називають акційні та бонусні пропозиції. Зокрема, результати серпневого аналітичного дослідження свідчать, що в літні місяці  Emporium промокод використовували на 25% більше ніж весною 2022 року. 

Про те, які знижки пропонують компанії, читайте нижче. 

Нестандартні пропозиції

Успіхи української армії в березні-квітні допомогли стабілізувати економічну ситуацію. В результаті пожвавився інтерес глядачів до розваг та спортивних подій. На платформи онлайн-казино та в наземні гральні заклади повернулися постійні клієнти. Щоб стимулювати їх та залучити нових гравців, оператори азартних ігор проводять акції та пропонують промокоди. 

Згідно з даними аналітиків, популярним став бонус на день народження казино https://emporium.com.ua/categories/bonus-na-den-rozhdeniya. Також зріс попит на бонуси БК. Глядачі активно використовують коди, коли роблять ставки на ігри футболістів збірної України у Лізі націй. Нагадаємо, що три матчі (один з командою Вірменії та два з шотландцями) відбудуться у вересні. Як зазначають букмекери, українська збірна з коефіцієнтом 1,3% входить в число фаворитів.

Акційні пропозиції торговельних інтернет-площадок

Весною на ринок повернулися маркетплейси, інтернет-магазини електроніки, побутової техніки, збільшилася кількість онлайн-замовлень товарів та послуг. Щоб заохотити потенційних клієнтів здійснювати покупки, компанії почали пропонувати знижки, проводили акції на розпродажі. Найбільш щедрими на промокоди стали такі онлайн-платформи: 

  • Comfy — зі знижкою до 50% у магазині можна купити пилотяги, холодильники, кавоварки, духові шафи, варильні поверхні; 
  • «Алло» — пропонує промокоди на придбання техніки для кухні зі знижкою до 30%;
  • Moyo — промокоди на ноутбуки дають можливість купити товар на 39% дешевше.

Такі пропозиції допомагають завоювати лояльність покупців та збільшити кількість клієнтів.

Найбільш затребувані товари та послуги

Проаналізувавши статистику запитів за серпень, експерти встановили, що 40% українців, уже традиційно, замовляли взуття та одяг. На другій сходинці опинилися засоби гігієни — майже 34%. Третє місце (31% запитів), дещо неочікувано, зайняли розваги та дозвілля. У першу п’ятірку ввійшли перевезення та  доставка їжі (29%) й купівля електроніки (26%). 

У червні-серпні затребуваними були промокоди на відпочинок в Закарпатській та Івано-Франківській областях.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button