Власник компанії Patagonia передав її благодійному фонду
Відтепер увесь прибуток витрачатимусь на боротьбу зі зміною клімату.
Відтепер увесь прибуток витрачатимусь на боротьбу зі зміною клімату.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Власник американської компанії Patagonia, що виробляє одяг, Івон Шуїнар передав її в управління благодійному фонду. Увесь прибуток витрачатимуть на боротьбу зі зміною клімату, пише BBC.
У серпні 83-річний Івон Шуїнар, його дружина та двоє дітей переписали свої долі у компанії на траст Patagonia Purpose Trust та некомерційну природозахисну організацію Holdfast Collective. Holdfast Collective отримає 100% акцій компанії, які не мають права голосу, а Patagonia Purpose Trust – 100% акцій, що мають такі права.
За нової структури його бізнесу будь-який прибуток, який не йтиме на реінвестування самої компанії, направлятиметься на благодійність. Шуїнар оцінює цю суму в 100 мільйонів доларів щороку.
«Сподіваюся, мій вчинок посприяє створенню нової форми капіталізму, яка не призводить до збагачення купки людей і збідніння значної частини населення. Ми збираємося забезпечити максимальною кількістю грошей активістів, що дійсно працюють над порятунком нашої планети», – сказав Шуїнар у коментарі The New York Times.
Patagonia продає туристичний та інший верхній одяг у понад десяти країнах. Компанія була заснована в 1973 році. Її передбачувана виручка цього року становить 1,5 мільярда доларів. Раніше його бізнес жертвував 1% річного прибутку на допомогу екологічним організаціям.
Читайте також: Виробник одягу відкриває магазин в США, в якому продаватиме лише вживані речі
Початково бренд Patagonia був сконцентрований на виробництві альпіністського одягу та спорядження. Але підтримуючи тенденцію переходу до більш свідомого споживання, компанія зосередилась на втіленні проєктів, що були б екологічними до навколишнього середовища.
2019 року бренд одягу запустив ReCrafted – колекцію популярних товарів, виготовлених із залишків тканини. Проєкт виявився несподівано успішним. Фахівці бренду розробили близько десятка виробів, у тому числі сумки, куртки, жилети та футболки, які дозволили використовувати наявні матеріали.
Бренд використовує екологічно вироблені матеріали (зокрема, органічну бавовну, яка коштує втричі дорожче) та робить одяг зносостійким та довговічним. Компанія закликає своїх покупців купувати менше, але при цьому її продажі зростають.
У 2017 році, через 44 роки після початку бізнесу, Patagonia випустила першу комерційну рекламу на телебаченні без згадки своєї продукції. У ролику Івон Шуїнар розповідав про необхідність збереження природи.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті