Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 48 днів. За цей час ми опублікували 27072 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

Столиця Молдови Кишинів запроваджує обмеження на швидкість прокатних електросамокатів, щоб зменшити ризики ДТП за їхньої участі. Про це повідомляє Newsmaker.

У місті вирішили обмежити швидкість електросамокатів, які здаються в оренду, до 10-15 кілометрів на годину. Обмеження діятимуть у парках, зонах, де багато пішоходів, на пішохідних переходах та вулицях, де були зафіксовані інциденти за участі самокатів.

Поки незрозуміло, як збираються контролювати дотримання швидкісних обмежень – під відповідальність користувача чи автоматичними налаштуваннями.

За даними поліції, з початку 2022 року у Кишиневі сталося 50 ДТП за участі самокатників, у тому числі одна смертельна.

У Молдові, як і в Україні, законодавчо не врегульовано участь гіроскутерів, електросамокатів, самокатів та моноколіс у дорожньому русі.

Ми писали, що у Любляні, столиці Словенії, також обмежать швидкість електросамокатів у пішохідній зоні до п’яти кілометрів на годину. В інших європейських містах вже діють схожі обмеження. Так, максимально дозволена швидкість для електросамокатів у Європі коливається від 20 до 25 км/год. Водночас, наприклад, у Римі швидкість у пішохідній зоні встановлена на рівні шість кілометрів на годину.

Читайте наш великий матеріал на тему: Конфлікти між пішоходами та користувачами самокатів й велосипедів частішають. Що тут можна зробити?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button