Підприємці об’єднались у проєкт UCARE, щоб створити «українські полиці» у супермаркетах Європи та США
Так вони хочуть підтримати країну в економічній боротьбі проти агресора.
Так вони хочуть підтримати країну в економічній боротьбі проти агресора.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 364 днів. За цей час ми опублікували 26724 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Лідери продовольчого ринку України об’єдналися в ініціативу Ucare by FoodTech Shelf — міжнародний імпакт-проєкт підтримки українських виробників, аналогів якого в країні немає. Його глобальна мета — підтримка нашої країни на економічному фронті.
Суть ініціативи UCARE у тому, щоби налагодити зв’язки українських виробників продуктів харчування з ритейлерами в Європі та США, створивши в закордонних супермаркетах спеціальні «українські полиці». Проєкт допомагає не просто експортувати українські товари, відкривати Україну світові, а й підтримати українську економіку в умовах воєнного стану.
Основним партнером проєкту є МХП — одна з найбільших агропромислових компаній України, що має виробничі активи в Нідерландах, Словенії, Словаччині та дистрибуційний офіс в ОАЕ. Учасником проєкту може стати будь-який український виробник, продукція якого зокрема відповідає нормам ЄС і США.
Українським виробникам UCARE допомагає налагодити зв’язки з європейськими та американськими ритейлерами для наступного розміщення продуктів на полиці національних та регіональних мереж.
Компанія-виробник отримує можливість просунути свій товар, продати його і покращити свій матеріальний стан, утриматися на плаву, зберегти цінну, команду та робочі місця. UCARE допоможе в аналізі попиту, логістиці, сертифікації, локалізації, кастомізації в ЄС та США.
UCARE допомагає зі створенням каналу залучення українських товарів на експорт. При цьому враховуються інтереси мережі та зменшуються бар’єри взаємодії з виробниками.
Через війну попит на українське у світі значно зріс, тож у першу чергу тут є комерційна вигода — для ритейлерів UCARE відкриває ринок якісних українських продуктів. Також наявність «української полиці» збільшить лояльність споживачів до мережі. Наразі UCARE вже працює на ринках США й Великобританії та активно налагоджує партнерські стосунки з іншими дружніми країнами Європи. Ініціатори проєкту хочуть віддячити всьому світу за підтримку України у війні з росією, познайомивши з українськими товарами та тим, яким насправді є «смак України».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті