У закордонних супермаркетах з’являтимуться полиці з українськими товарами
Проєкт Ucare сприятиме виробникам в аналізі попиту, маркетингу, перемовинах, забезпеченні логістики.
Проєкт Ucare сприятиме виробникам в аналізі попиту, маркетингу, перемовинах, забезпеченні логістики.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Українські підприємці запустили проєкт Ucare, який допомагатиме заповнювати полиці українськими товарами в супермаркетах за кордоном.
Наразі продукти з України вже продають в таких мережах, як Spar, Lidl, Auchan, Walmart, Tesco, Carrefour, Aldi, 7 Eleven та інших. Наразі Ucare працює на ринках США й Великої Британії.
«Через війну попит на українське у світі значно зріс, тож у першу чергу тут є комерційна вигода — для ритейлерів Ucare відкриває ринок якісних українських продуктів. Також наявність “української полиці” збільшить лояльність споживачів до мережі», — вважають ініціатори проєкту.
Ucare сприятиме виробникам в аналізі попиту, маркетингу, перемовинах, забезпеченні логістики, зберіганні товару, сертифікації, локалізації, кастомізації в ЄС, США та Китаї.
Участь можуть взяти виробники, які відповідають таким умовам: товари виготовляються на території України; товари не присутні у зарубіжній мережі, в яку подається заявка; якість товарів відповідає нормам ЄС і США; є достатні виробничі потужності для експорту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті