Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26324 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
2020 рік, кадр з відео зі сторінки facebook.com/Vitaliy.Klychko

Петиція про демонтаж недобудованого ТРЦ April City біля Кільцевої дороги на київській Борщагівці за добу зібрала майже 800 підписів.

Автор звернення нарікає, що забудовник зайняв цілу смугу на проспекті Леся Курбаса. На цій ділянці постійно утворюються затори в години пік. При цьому будівництво ведеться вже багато років і «не дає спокійно жити багатьом людям».

Фото зі сторінки петиції

Це друга черга ТРЦ April, яку будує «Київпроект Девелопмент». Замовник — компанія «Фаворіт-поліс», кінцевим бенефіціаром якої, через кіпрську фірму, є Яків Басс. Це батько Дениса Басса, який в 2010 році, коли Київрада виділяла ділянку для будівництва, був заступником мера Леоніда Черновецького.

За проєктом, кінцева зупинка швидкісного трамваю розташується просто всередині будівлі ТРЦ. Пасажири опинятимуться серед магазинів, ледь встигнувши «зійти з підніжки трамвая», як зазначав забудовник.

Опора посеред проспекту Курбаса у 2020 році. Кадр з відео зі сторінки facebook.com/Vitaliy.Klychko

2020 року на сайті ТЦ також з’явилися візуалізації з 22-поверховкою April Tower над станцією трамваю.

Того ж року забудовник перекрив будівельним парканом одну зі смуг руху проспекту Курбаса. Міський голова Віталій Кличко заявив, що «місто змусило забудовника прибрати витвір будівельного “креативу” з дороги». Девелоперська компанія також запевнила, що прибере опору, яка заважає руху, власним коштом.

Фото: Форум Skyscrapercity

Експерт А+С Україна Денис Моляка зазначав у коментарі LIGA.net, що поєднання ТРЦ і жвавого транспортного вузла — дуже невдале рішення. Мета бізнесу — якомога надовше затримати людей у комерційній зоні. Натомість мета пересадкового вузла — якомога швидше пропустити пасажиропотік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button