Метро Парижа сповільнить рух потягів та ескалаторів заради економії
Також планують з нового року підняти тарифи на проїзд, вперше за п’ять років.
Також планують з нового року підняти тарифи на проїзд, вперше за п’ять років.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Через енергетичну кризу, викликану російським вторгненням в Україну, оператор громадського транспорту Парижа RATP запровадить заходи економії в метро — такі, як зниження температури в робочих приміщеннях до 19 градусів, сповільнення руху ескалаторів і поїздів, повідомляє Bloomberg CityLab.
Паризький метрополітен також планує з нового року підняти тарифи на проїзд, вперше за п’ять років. Заходи торкнуться також трамваїв і низки автобусних маршрутів, якими керує компанія, — у салонах стане холодніше.
Уряд Франції очікує, що цієї зими витрати на електроенергію зростуть на третину порівняно з минулим роком, на додаткових 70 мільйонів євро.
Сповільнення руху метро видається не такою вдалою ідеєю у мегаполісі, продуктивність якого дуже залежить від роботи транспортної системи. До того ж громадський транспорт загалом енергоефективніший, ніж поїздки приватними автомобілями. Менш із тим, вся система RATP, яка щорічно виконує 3,4 мільярда поїздок, — дуже зажерлива машина: компанія споживає 2400 гігаватів електрики щороку, що еквівалентно забезпеченню енергією 1,2 мільйона домогосподарств, тобто доволі великого міста, такого Бордо або Лілль.
Водночас ще до початку повномасштабної війни в Україні RATP впроваджувала заходи економії енергії на тлі кліматичної кризи. Наприклад, завдяки заміні освітлення на LED-лампи вдалося наполовину скоротити енергоспоживання на станціях метро та автобусних зупинках. Так само ефективною виявилася заміна гальмівної системи поїздів. Водії автобусів і машиністи метро також намагаються проходити якомога більший шлях на рівномірній швидкості, без різких гальмувань і прискорень.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті