Метро Парижа сповільнить рух потягів та ескалаторів заради економії
Також планують з нового року підняти тарифи на проїзд, вперше за п’ять років.
Також планують з нового року підняти тарифи на проїзд, вперше за п’ять років.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Через енергетичну кризу, викликану російським вторгненням в Україну, оператор громадського транспорту Парижа RATP запровадить заходи економії в метро — такі, як зниження температури в робочих приміщеннях до 19 градусів, сповільнення руху ескалаторів і поїздів, повідомляє Bloomberg CityLab.
Паризький метрополітен також планує з нового року підняти тарифи на проїзд, вперше за п’ять років. Заходи торкнуться також трамваїв і низки автобусних маршрутів, якими керує компанія, — у салонах стане холодніше.
Уряд Франції очікує, що цієї зими витрати на електроенергію зростуть на третину порівняно з минулим роком, на додаткових 70 мільйонів євро.
Сповільнення руху метро видається не такою вдалою ідеєю у мегаполісі, продуктивність якого дуже залежить від роботи транспортної системи. До того ж громадський транспорт загалом енергоефективніший, ніж поїздки приватними автомобілями. Менш із тим, вся система RATP, яка щорічно виконує 3,4 мільярда поїздок, — дуже зажерлива машина: компанія споживає 2400 гігаватів електрики щороку, що еквівалентно забезпеченню енергією 1,2 мільйона домогосподарств, тобто доволі великого міста, такого Бордо або Лілль.
Водночас ще до початку повномасштабної війни в Україні RATP впроваджувала заходи економії енергії на тлі кліматичної кризи. Наприклад, завдяки заміні освітлення на LED-лампи вдалося наполовину скоротити енергоспоживання на станціях метро та автобусних зупинках. Так само ефективною виявилася заміна гальмівної системи поїздів. Водії автобусів і машиністи метро також намагаються проходити якомога більший шлях на рівномірній швидкості, без різких гальмувань і прискорень.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті