В Японії запустили найкоротшу лінію Сінкансен: маршрут іде до Нагасакі тунелями та мостами
Лише 8% цієї магістралі припадає на наземні колії, решта — мости та тунелі.
Лише 8% цієї магістралі припадає на наземні колії, решта — мости та тунелі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23484 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На японському острові Кюсю почала роботу лінія Сінкансен завдовжки лише 66 кілометрів — це найкоротша високошвидкісна залізнична магістраль у світі, повідомляє ЦТС.
До того ж вона ізольована від мережі інших ліній Сінкансен і залишиться такою в найближчому майбутньому.
Лінія сполучає станцію Такео-Онсен із містом Нагасакі. Тепер дорога з найзавантаженішого на острові вокзалу Хаката (місто Фукуока) до Нагасакі з пересадкою на Такео-Онсен займає півтори години.
На маршруті — 31 тунель загальною довжиною понад 40 кілометрів, ще 21 кілометр припадає на мостові споруди. Ділянки на рівні землі — лише 5,3 кілометра. Не дивно, що витрати за проектом перевищили початкові оцінки на 20% і склали 620 мілярдів єн (приблизно 4,4 мільярда євро).
У цьому відеоогляді докладно показано весь маршрут зі станції Хаката з пересадкою на новий Сінкансен до Нагасакі, зокрема, салони поїздів:
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті