Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Скриншот із відео youtube.com/c/ItsukaJapan

На японському острові Кюсю почала роботу лінія Сінкансен завдовжки лише 66 кілометрів — це найкоротша високошвидкісна залізнична магістраль у світі, повідомляє ЦТС.

До того ж вона ізольована від мережі інших ліній Сінкансен і залишиться такою в найближчому майбутньому.

Лінія сполучає станцію Такео-Онсен із містом Нагасакі. Тепер дорога з найзавантаженішого на острові вокзалу Хаката (місто Фукуока) до Нагасакі з пересадкою на Такео-Онсен займає півтори години.

Скриншот із відео youtube.com/c/ItsukaJapan

На маршруті — 31 тунель загальною довжиною понад 40 кілометрів, ще 21 кілометр припадає на мостові споруди. Ділянки на рівні землі — лише 5,3 кілометра. Не дивно, що витрати за проектом перевищили початкові оцінки на 20% і склали 620 мілярдів єн (приблизно 4,4 мільярда євро).

У цьому відеоогляді докладно показано весь маршрут зі станції Хаката з пересадкою на новий Сінкансен до Нагасакі, зокрема, салони поїздів:

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button