Київ закупив 11 сучасних низькопідлогових трамваїв «Електрон», але не використовує їх. У чому причина?
Місто з 2015 року не створило умови для технічного обслуговування трамваїв у депо, та не уклало угоду з виробником.
Місто з 2015 року не створило умови для технічного обслуговування трамваїв у депо, та не уклало угоду з виробником.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24991 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київ у 2015 році закупив сучасні трамваї «Електрон», але досі не забезпечив умови для подальшого технічного обслуговування. Тому зараз транспорт, який може вмістити майже 300 пасажирів, не виходить на лінію швидкісного трамваю. Про це йдеться в блозі Олега Васильєва.
У 2014 році мер Києва Віталій Кличко відвідав підприємство у Львові, де заявив про наміри придбати трамваї. Навесні 2015 року відбувся тендер, а в листопаді до столиці прибув перший трамвай Electron Т5В64. До 2021 року Київ отримав загалом 11 вагонів цієї моделі.
До 2015 року, коли виникла ідея купити нові вагони, лінія швидкісного трамваю на правому березі столиці обслуговувалася здебільшого вагонами чеської фірми «Татра» різних модифікацій – для цього були всі умови. За словами Васильєва, Київ не потурбувався про те, яким чином обслуговуватимуть нові трамваї у депо, пристосованому для транспорту 80-х років.
Нещодавно у соцмережах почали з’являтися публікації щодо відсутності на лінії «Електронів». При цьому зазначається що з 11 наявних вагонів лише один справний.
Тоді в концерні «Електрон» пояснили, що станом на сьогодні технічно справними є сім з 11 вагонів, причому три з них хоч сьогодні можна вивести на лінію. Ще чотири вагони теж цілком справні й потребують лише стандартної операції з поточного техобслуговування — на що потрібно всього три дні на кожен вагон. Ще чотири вагони потребують ремонту, зокрема заміни електронних компонентів. У компанії стверджують, що КП «Київпастранс» практично не проводить закупівель необхідних запчастин та розхідних матеріалів для електронівських трамваїв. За весь час експлуатації трамваїв відбулася лише одна закупівля запчастин в кінці 2019 року.
За угодою з виробником трамваї мають гарантійний термін обслуговування — 12 місяців. Після завершення депо має організовувати технічний сервіс. В «Електроні» зазначали, що «Київпастранс» самостійно здійснює технічне обслуговування трамвайних вагонів «Електрон», тобто відмовився укладати відповідні угоди з виробником.
Електрон T5L64 — п’ятисекційний, односторонній, низькопідлоговий трамвай з візками для колії завширшки 1000 мм. Зібраний у Львові спільним підприємством «Електронтранс», заснованим ПАТ «Концерн-Електрон». Є першим низькопідлоговим трамваєм, зібраним в Україні. Кількість місць для сидіння — 58, максимальна пасажиромісткість трамвая — 250 пасажирів. В трамваї є місце, обладнане для перевезення людей з інвалідністю.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті