Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Ljubomir Žarković / Unsplash

Урядовці та туроператори Греції та Іспанії вже рекламують «температурний туризм» серед жителів північніших регіонів Європи, які, як очікується, цієї зими зіштовхнуться з великими рахунками за опалення, повідомляє The Guardian.

«Як ми бачимо, люди вже розуміють, що дешевше приїхати сюди, ніж вмикати опалення вдома», — зазначає Мігель Анхель Сотільос, президент іспанської федерації туристичного житла.

Афіни заклали 20 мільйонів євро на туристичну промокампанію, спрямовану на європейських пенсіонерів. Їм обіцяють теплу зиму з 20 градусами за Цельсієм. Зокрема, уряд платитиме авіалініям, аби вони зберігали інтенсивність прямих рейсів і взимку.

«Ми відкриті 12 місяців на рік, наші друзі з Північної Європи мають це знати. Їм краще приїхати сюди на зиму, — каже Вассіліс Кікіліас, міністр туризму Греції. — Дешевше вимкнути опалення вдома та прилетіти сюди».

Цьогорічний туристичний сезон у Греції був неочікувано успішним, доходи від туристів перевершили допандемічні показники 2019 року, який був рекордно вдалим: тоді країну відвідало понад 33 мільйони людей, а прибутки сягнули більш як 18 мільярдів євро.

Однак це вперше, що Греція намагається презентувати себе як зимовий напрямок. Зазвичай туристи приїздять за сонцем, морем і пляжами. Для зими інфраструктура на малих островах не настільки розвинена, як, наприклад, в Іспанії. Оскільки роблять ставку на пенсіонерів, передусім рекламуватимуть такі місця, як Афіни, Салоніки, Родос, Кос і Крит, де є доступ до медичних сервісів. Також серед цільової аудиторії — цифрові кочівники та пари з дітьми дошкільного віку.

У Північній Європі зазначають, що ідея провести зиму на півдні сприймається дуже позитивно. 

«Тут стає все темніше та холодніше, а Греція завжди користується популярністю. Думаю, норвежці та шведи готові приїхати — але зазвичай це Іспанія, не Греція, і це переважно тому, що там узимку більшість готелів закриваються», — зазначає Сесіль Есландер, керівниця Grand Tours зі Стокгольму.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button