Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Ljubomir Žarković / Unsplash

Урядовці та туроператори Греції та Іспанії вже рекламують «температурний туризм» серед жителів північніших регіонів Європи, які, як очікується, цієї зими зіштовхнуться з великими рахунками за опалення, повідомляє The Guardian.

«Як ми бачимо, люди вже розуміють, що дешевше приїхати сюди, ніж вмикати опалення вдома», — зазначає Мігель Анхель Сотільос, президент іспанської федерації туристичного житла.

Афіни заклали 20 мільйонів євро на туристичну промокампанію, спрямовану на європейських пенсіонерів. Їм обіцяють теплу зиму з 20 градусами за Цельсієм. Зокрема, уряд платитиме авіалініям, аби вони зберігали інтенсивність прямих рейсів і взимку.

«Ми відкриті 12 місяців на рік, наші друзі з Північної Європи мають це знати. Їм краще приїхати сюди на зиму, — каже Вассіліс Кікіліас, міністр туризму Греції. — Дешевше вимкнути опалення вдома та прилетіти сюди».

Цьогорічний туристичний сезон у Греції був неочікувано успішним, доходи від туристів перевершили допандемічні показники 2019 року, який був рекордно вдалим: тоді країну відвідало понад 33 мільйони людей, а прибутки сягнули більш як 18 мільярдів євро.

Однак це вперше, що Греція намагається презентувати себе як зимовий напрямок. Зазвичай туристи приїздять за сонцем, морем і пляжами. Для зими інфраструктура на малих островах не настільки розвинена, як, наприклад, в Іспанії. Оскільки роблять ставку на пенсіонерів, передусім рекламуватимуть такі місця, як Афіни, Салоніки, Родос, Кос і Крит, де є доступ до медичних сервісів. Також серед цільової аудиторії — цифрові кочівники та пари з дітьми дошкільного віку.

У Північній Європі зазначають, що ідея провести зиму на півдні сприймається дуже позитивно. 

«Тут стає все темніше та холодніше, а Греція завжди користується популярністю. Думаю, норвежці та шведи готові приїхати — але зазвичай це Іспанія, не Греція, і це переважно тому, що там узимку більшість готелів закриваються», — зазначає Сесіль Есландер, керівниця Grand Tours зі Стокгольму.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button