Південна Європа готується приймати «температурних туристів» в очікуванні рахунків за опалення
«Дешевше приїхати сюди, ніж вмикати опалення вдома».
«Дешевше приїхати сюди, ніж вмикати опалення вдома».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Урядовці та туроператори Греції та Іспанії вже рекламують «температурний туризм» серед жителів північніших регіонів Європи, які, як очікується, цієї зими зіштовхнуться з великими рахунками за опалення, повідомляє The Guardian.
«Як ми бачимо, люди вже розуміють, що дешевше приїхати сюди, ніж вмикати опалення вдома», — зазначає Мігель Анхель Сотільос, президент іспанської федерації туристичного житла.
Афіни заклали 20 мільйонів євро на туристичну промокампанію, спрямовану на європейських пенсіонерів. Їм обіцяють теплу зиму з 20 градусами за Цельсієм. Зокрема, уряд платитиме авіалініям, аби вони зберігали інтенсивність прямих рейсів і взимку.
«Ми відкриті 12 місяців на рік, наші друзі з Північної Європи мають це знати. Їм краще приїхати сюди на зиму, — каже Вассіліс Кікіліас, міністр туризму Греції. — Дешевше вимкнути опалення вдома та прилетіти сюди».
Цьогорічний туристичний сезон у Греції був неочікувано успішним, доходи від туристів перевершили допандемічні показники 2019 року, який був рекордно вдалим: тоді країну відвідало понад 33 мільйони людей, а прибутки сягнули більш як 18 мільярдів євро.
Однак це вперше, що Греція намагається презентувати себе як зимовий напрямок. Зазвичай туристи приїздять за сонцем, морем і пляжами. Для зими інфраструктура на малих островах не настільки розвинена, як, наприклад, в Іспанії. Оскільки роблять ставку на пенсіонерів, передусім рекламуватимуть такі місця, як Афіни, Салоніки, Родос, Кос і Крит, де є доступ до медичних сервісів. Також серед цільової аудиторії — цифрові кочівники та пари з дітьми дошкільного віку.
У Північній Європі зазначають, що ідея провести зиму на півдні сприймається дуже позитивно.
«Тут стає все темніше та холодніше, а Греція завжди користується популярністю. Думаю, норвежці та шведи готові приїхати — але зазвичай це Іспанія, не Греція, і це переважно тому, що там узимку більшість готелів закриваються», — зазначає Сесіль Есландер, керівниця Grand Tours зі Стокгольму.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті