Південна Європа готується приймати «температурних туристів» в очікуванні рахунків за опалення
«Дешевше приїхати сюди, ніж вмикати опалення вдома».
«Дешевше приїхати сюди, ніж вмикати опалення вдома».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 6 днів. За цей час ми опублікували 26769 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Урядовці та туроператори Греції та Іспанії вже рекламують «температурний туризм» серед жителів північніших регіонів Європи, які, як очікується, цієї зими зіштовхнуться з великими рахунками за опалення, повідомляє The Guardian.
«Як ми бачимо, люди вже розуміють, що дешевше приїхати сюди, ніж вмикати опалення вдома», — зазначає Мігель Анхель Сотільос, президент іспанської федерації туристичного житла.
Афіни заклали 20 мільйонів євро на туристичну промокампанію, спрямовану на європейських пенсіонерів. Їм обіцяють теплу зиму з 20 градусами за Цельсієм. Зокрема, уряд платитиме авіалініям, аби вони зберігали інтенсивність прямих рейсів і взимку.
«Ми відкриті 12 місяців на рік, наші друзі з Північної Європи мають це знати. Їм краще приїхати сюди на зиму, — каже Вассіліс Кікіліас, міністр туризму Греції. — Дешевше вимкнути опалення вдома та прилетіти сюди».
Цьогорічний туристичний сезон у Греції був неочікувано успішним, доходи від туристів перевершили допандемічні показники 2019 року, який був рекордно вдалим: тоді країну відвідало понад 33 мільйони людей, а прибутки сягнули більш як 18 мільярдів євро.
Однак це вперше, що Греція намагається презентувати себе як зимовий напрямок. Зазвичай туристи приїздять за сонцем, морем і пляжами. Для зими інфраструктура на малих островах не настільки розвинена, як, наприклад, в Іспанії. Оскільки роблять ставку на пенсіонерів, передусім рекламуватимуть такі місця, як Афіни, Салоніки, Родос, Кос і Крит, де є доступ до медичних сервісів. Також серед цільової аудиторії — цифрові кочівники та пари з дітьми дошкільного віку.
У Північній Європі зазначають, що ідея провести зиму на півдні сприймається дуже позитивно.
«Тут стає все темніше та холодніше, а Греція завжди користується популярністю. Думаю, норвежці та шведи готові приїхати — але зазвичай це Іспанія, не Греція, і це переважно тому, що там узимку більшість готелів закриваються», — зазначає Сесіль Есландер, керівниця Grand Tours зі Стокгольму.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті