Кожен сьомий водій в Україні користується російськими програмами для навігації
У Харкові, Одесі та Дніпрі частка користувачів російських застосунків порівняно з іншими аналогами сягає 42-58%.
У Харкові, Одесі та Дніпрі частка користувачів російських застосунків порівняно з іншими аналогами сягає 42-58%.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Україні 15% водіїв приватних автомобілів і служб таксі використовують російські мобільні застосунки для навігації під час поїздки, повідомляє AIN.UA з посиланням на дослідження Асоціації відповідальних перевізників.
Серед найпоширеніших — 2GIS, «Яндекс.Карти і Навігатор», які опосередковано підконтрольні уряду РФ. Зокрема, шоловний офіс 2GIS розташовано у Новосибірську, а 72% акцій компанії належать російському Сбербанку.
Ці програми збирають персональні дані водіїв у реальному часі й передають інформацію про скупчення автотранспорту на дорогах, перешкоди (зокрема, блокпости) і про вільні маршрути. Деякі збирають інформацію про плани окремих будівель, поверховість, входи та виходи.
У Харкові, Одесі та Дніпрі частка користувачів російських застосунків порівняно з іншими аналогами сягає 42-58%. Це при тому, що робота цих програм в Україні обмежена, вони працюють або з VPN або через мережі провайдерів, які досі не заблокували доступ до російських сайтів.
Асоціація попередила про ці загрози РНБОУ, МВС, СБУ та в інші державні установи. У Мінцифри відповіли, що вже звернулися до Google та Apple щодо припинення використання водіями 2GIS та «Яндекс.Карти» на всій території України.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті