Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Maksym Tymchyk / Unsplash

Петиція з проханням встановити більше лав на платформах станцій київського метро майже набрала необхідну кількість голосів. До завершення голосування залишився один день, і зверненню до Київради наразі бракує трохи більш як 100 підписів.

Київ, станція «Дружби народів». Фото: Вікіпедія

Автор петиції Віталій Дунюшкін наводить як приклад платформу станції «Дружби народів», де лав майже немає.

Париж. Фото: Matthee / Unsplash

Розташування лав у метро переважно залежить від планування платформи: острівного (дві колії обабіч платформи) чи берегового (дві платформи обабіч колій) типу. Для київського метро характерні перші. Малу кількість лав у радянських метрополітенах зазвичай пояснюють короткими інтервалами між потягами та вимогами щодо евакуації.

Метро Берліна. Фото: Vidar Nordli-Mathisen / Unsplash

Торік метрополітен Нью-Йорка прибрав лавки з платформ, аргументувавши тим, що на них сплять бездомні. Після хвилі критики пресслужба заявила, що твіт з таким поясненням було опібліковано помилково, й повернула лавки назад.

Барселона. Фото: Sinitta Leunen / Unsplash

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button