Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 31 днів. За цей час ми опублікували 26946 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Maksym Tymchyk / Unsplash

Петиція з проханням встановити більше лав на платформах станцій київського метро майже набрала необхідну кількість голосів. До завершення голосування залишився один день, і зверненню до Київради наразі бракує трохи більш як 100 підписів.

Київ, станція «Дружби народів». Фото: Вікіпедія

Автор петиції Віталій Дунюшкін наводить як приклад платформу станції «Дружби народів», де лав майже немає.

Париж. Фото: Matthee / Unsplash

Розташування лав у метро переважно залежить від планування платформи: острівного (дві колії обабіч платформи) чи берегового (дві платформи обабіч колій) типу. Для київського метро характерні перші. Малу кількість лав у радянських метрополітенах зазвичай пояснюють короткими інтервалами між потягами та вимогами щодо евакуації.

Метро Берліна. Фото: Vidar Nordli-Mathisen / Unsplash

Торік метрополітен Нью-Йорка прибрав лавки з платформ, аргументувавши тим, що на них сплять бездомні. Після хвилі критики пресслужба заявила, що твіт з таким поясненням було опібліковано помилково, й повернула лавки назад.

Барселона. Фото: Sinitta Leunen / Unsplash

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button