«Тачка на ТРОкачку»: в Україні запустили проєкт з ремонту вантажівок для фронту
Потрібні військові машини є на базах зберігання ЗСУ й більшу частину з них реально полагодити.
Потрібні військові машини є на базах зберігання ЗСУ й більшу частину з них реально полагодити.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Україні запустили проєкт Тачки на ТрОкачку з ремонту старих військових автомобілей — ГАЗ-66, УАЗ-452, БТР-60, Урал, ЗІЛ, — які можна буде відправити на фронт.
«Потрібні військові машини є на базах зберігання ЗСУ. Вони не експлуатуються вже понад 20 років і можуть перетворитися на брухт. Але більшу частину з них реально відремонтувати і відправити у стрій», — пояснює співзасновник проєкту, військовослужбовець ЗСУ, капітан Роман Городечний.
Позашляховики й пікапи здатні покривати не усі воєнні завдання. Зараз на передовій є потреба у щонайменше 4000 повнопривідних вантажних автомобілях, які б перевозили озброєння й особовий склад.
В середньому ремонт однієї вантажівки обійдеться у 2,5-3 тисячі доларів. Для порівняння, одна цивільна вживана автівка коштує приблизно шість тисяч доларів.
Ці цифри взято з досвіду Віктора Шевченка, офіцера логістики командування ТрО. Спершу для експерименту знайшли сім старих ГАЗів: вантажівок і тягачів. Два київських СТО погодилися зробити ремонт безкоштовно. На це пішло менш як три тижні. Шість вантажівок полагодили по 2,5 тисячі доларів кожна, сьома обійшлася дорожче, у 4,3 тисячі, оскільки знадобився капітальний ремонт двигуна.
Засновники проєкту звертаються передусім до підприємців. Уже долучилися компанії ZAMMLER GROUP, Regno, Alterra Group тощо.
Підтримати проєкт можна або фінансово — закупівля запчастин та оплата ремонту, — або самостійно взяти на відновлення певну кількість автомобілей. Ініціатори проєкту спільно із Силами територіальної оборони ЗСУ доставлять вантажівки до місця ремонту.
Збиратиме й розподілятиме кошти та забезпечуватиме звітність благодійний фонд «Буревій».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті