Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 100 днів. За цей час ми опублікували 24786 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Олег Шмід

У Львові розпочали облаштовувати транспортний хаб – громадський простір, де можна буде зручно пересісти з одного виду транспорту на інший. Про це повідомляє пресслужба міськради.

У межах реконструкції вулиці Степана Бандери компанія «Онур Конструкціон Інтернешнл» 25 жовтня розпочала підготовчі роботи з облаштування транспортного хабу на перехресті вулиць Чупринки-Бандери. До кінця цього року тут планують виконати основні будівельні роботи: замінити усі мережі та замостити простір бруківкою. Вуличні меблі та озеленення облаштують весною 2023 року.

Проєкт першого транспортного хабу у Львові розробило комунальне підприємство «Інститут просторового розвитку». Згідно з проєктом, на невеликій площі між зупинками транспорту облаштують громадський простір, де можна буде зручно пересісти з одного виду транспорту на інший. На території хабу облаштують широкі зупинки, місця для відпочинку та станції прокату велосипедів та самокатів, а також зарядні станції для авто.

Позаду зупинок посадять в’юнкі рослини, аби вони заплітались на павільйони. Також частина секцій буде без задніх стінок для зручних проходів, щоб не доводилося обходити всю зупинку.

Крім цього, на площі встановлять питний фонтан, пристовбурові решітки з ґрунтовими світильниками для підсвітки дерев, велостійки із вмонтованими розетками для електровелосипедів, стійки для стоянки та зарядки самокатів.

Замовником проєкту є Німецьке товариство міжнародного співробітництва GIZ.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button