90% велосипедистів Києва їздять велодоріжками, якщо такі є (фото)
Порівняно з 2020 роком, загальна кількість користувачів електросамокатів, моноколіс зросла майже вдвічі.
Порівняно з 2020 роком, загальна кількість користувачів електросамокатів, моноколіс зросла майже вдвічі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
28-33% їздять проїжджою частиною, 28-30% — велосмугами чи велодоріжками, 39-42% — тротуаром. Зазвичай тротуар обирають на дорогах з інтенсивним рухом і широкою пішохідною частиною, це переважно лівий берег. Але там, де облаштовано доріжки чи велосмуги, майже всі велосипедисти їдуть ними.
Про це йдеться в опублікованих зараз результатах підрахунку велосипедистів, який команда U-Cycle проводила у липні.
«На точках підрахунку, де є велосипедна інфраструктура, нею рухаються близько 90% користувачів велотранспорту, тобто майже всі», — зазначає Наталя Князева, координаторка підрахунку велосипедистів і спільноти U-Cycle.
У будні дні велосипедом користується на 25% більше людей, ніж у вихідні: тобто люди використовують велосипед переважно для їзди на роботу чи у справах, а не тільки для для відпочинку. Цю тенденцію U-Cycle вперше зафіксували 2020 року під час карантину.
Шоломом стабільно користується кожен четвертий велосипедист чи велосипедистка. Найчастіше шоломи можна побачити на Пішохідному та Північному мостах.
Частка жінок від загальної кількості велосипедистів становить 13%. При цьому серед користувачів легкого персонального транспорту ця частка вища — 20%. Під час попередніх підрахунків велосипедисток було більше — активісти пояснюють це тим, що з Києва виїхало більше жінок.
Порівняно з 2020 роком, загальна кількість користувачів ЛПТ — електросамокатів, моноколіс — зросла майже вдвічі.
Більшість велосипедистів віддають перевагу звичайному одягу. Спортивне екіпірування вдягають від 10% до 50% велосипедистів, залежно від точки спостереження.
Велосипедистів рахували у суботу та в будній день. Підрахунок, який U-Cycle здійснює вже вісім років, дозволяє зрозуміти динаміку використання велосипеда як транспорту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті