Сільпо запускає сервіс психологічної підтримки від тварин
Під час дзвінків на гарячу лінію клієнти можуть послухати заспокійливе муркотіння кота чи гавкіт собаки.
Під час дзвінків на гарячу лінію клієнти можуть послухати заспокійливе муркотіння кота чи гавкіт собаки.
Відтепер клієнти, які телефонують на гарячу лінію «Сільпо», чутимуть зі слухавки заспокійливі звуки тварин. У такий спосіб мережа супермаркетів вирішила додати українцям позитивних емоцій у часи війни та привернути увагу до волонтерського руху із порятунку тварин.
Щоб скористатися послугою, необхідно набрати номер гарячої лінії «Сільпо» (0-800-301-707), натиснути на телефоні цифру «3» і з’єднатися зі штучним інтелектом — Кісою, яка перенаправить користувачів до «Психологічної підтримки від тварин». Можна обрати один із трьох варіантів терапевтичних звуків: муркотіння кошеняти, гавкіт цуценяти і грайливий рик тигреняти.
Під час дзвінка на гарячу лінію клієнти «Сільпо» можуть дізнатися і про те, як отримати фахову допомогу від Національної психологічної асоціації. Безплатну психологічну консультацію фахівці асоціації надають за номером: 0-800-100-102. У рамках ініціативи клієнтам гарячої лінії «Сільпо» запропонують долучитися до порятунку тварин від війни разом із Всеукраїнським гуманістичним рухом UAnimals.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті