Сільпо запускає сервіс психологічної підтримки від тварин
Під час дзвінків на гарячу лінію клієнти можуть послухати заспокійливе муркотіння кота чи гавкіт собаки.
Під час дзвінків на гарячу лінію клієнти можуть послухати заспокійливе муркотіння кота чи гавкіт собаки.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26914 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Відтепер клієнти, які телефонують на гарячу лінію «Сільпо», чутимуть зі слухавки заспокійливі звуки тварин. У такий спосіб мережа супермаркетів вирішила додати українцям позитивних емоцій у часи війни та привернути увагу до волонтерського руху із порятунку тварин.
Щоб скористатися послугою, необхідно набрати номер гарячої лінії «Сільпо» (0-800-301-707), натиснути на телефоні цифру «3» і з’єднатися зі штучним інтелектом — Кісою, яка перенаправить користувачів до «Психологічної підтримки від тварин». Можна обрати один із трьох варіантів терапевтичних звуків: муркотіння кошеняти, гавкіт цуценяти і грайливий рик тигреняти.
Під час дзвінка на гарячу лінію клієнти «Сільпо» можуть дізнатися і про те, як отримати фахову допомогу від Національної психологічної асоціації. Безплатну психологічну консультацію фахівці асоціації надають за номером: 0-800-100-102. У рамках ініціативи клієнтам гарячої лінії «Сільпо» запропонують долучитися до порятунку тварин від війни разом із Всеукраїнським гуманістичним рухом UAnimals.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті