Сільпо запускає сервіс психологічної підтримки від тварин
Під час дзвінків на гарячу лінію клієнти можуть послухати заспокійливе муркотіння кота чи гавкіт собаки.
Під час дзвінків на гарячу лінію клієнти можуть послухати заспокійливе муркотіння кота чи гавкіт собаки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24973 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Відтепер клієнти, які телефонують на гарячу лінію «Сільпо», чутимуть зі слухавки заспокійливі звуки тварин. У такий спосіб мережа супермаркетів вирішила додати українцям позитивних емоцій у часи війни та привернути увагу до волонтерського руху із порятунку тварин.
Щоб скористатися послугою, необхідно набрати номер гарячої лінії «Сільпо» (0-800-301-707), натиснути на телефоні цифру «3» і з’єднатися зі штучним інтелектом — Кісою, яка перенаправить користувачів до «Психологічної підтримки від тварин». Можна обрати один із трьох варіантів терапевтичних звуків: муркотіння кошеняти, гавкіт цуценяти і грайливий рик тигреняти.
Під час дзвінка на гарячу лінію клієнти «Сільпо» можуть дізнатися і про те, як отримати фахову допомогу від Національної психологічної асоціації. Безплатну психологічну консультацію фахівці асоціації надають за номером: 0-800-100-102. У рамках ініціативи клієнтам гарячої лінії «Сільпо» запропонують долучитися до порятунку тварин від війни разом із Всеукраїнським гуманістичним рухом UAnimals.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті