Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook/oleksandr.voznyy

У парках Києва з ожеледицею цього року планують боротися за допомогою гранітної крихти задля економії. Про це заявив начальник управління екології та природних ресурсів КМДА Олександр Возний.

За його словами, через значне подорожчання технічної солі, яку традиційно використовують для боротьби з ожеледицею, доріжки у парках та скверах столиці взимку посипатимуть гранітною крихтою.

Возний пояснює, що на відміну від солі та інших хімічних реагентів, крихта не призводить до танення криги та снігу. Водночас, вона сприяє гарному зчепленню та має багато переваг, за що користується популярністю як допоміжний антиожеледний засіб в багатьох країнах світу, зокрема Німеччині, Австрії та Японії.

Серед переваг використання гранітної крихти є екологічніть, адже вона не шкодить зеленим насадженням і є безпечною для тварин. Також такий підхід дозволяє економити бюджетні кошти за рахунок низької вартості крихти – 850 гривень за тонну, що майже у 16 разів менше за аналогічний обсяг технічної солі. Крім того, значну частину крихти можна використовувати повторно після того, як її буде зібрано навесні.

Минулої зими в Ірпені комунальники почали посипати вулиці кавовою гущею, щоб не утворювалася ожеледиця. Також кавову гущу використовують у Львові.

Через повномасштабну війну ДП «Артемсіль», яке опинилось на лінії фронту, призупинило свою роботу і не може постачати технічну сіль. Водночас вартість солі у сусідніх європейських країнах у 5-6 разів вища.

Крім того, Київавтодор через ситуацію, яка склалась із постачанням солі, збільшив закупівлю піску. Цього сезону дорожники будуть частіше використовувати піщано-соляну суміш для обробки доріг і тротуарів. Станом на кінець вересня було заготовлено близько 55 тисяч тонн піску.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button