Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Jenny Ueberberg / Unsplash

Інтернет-магазин Watsons не працює, але мережа відновила роботу сервісу, що надає можливість покупцям забирати онлайн-замовлення в магазинах, повідомляє пресслужба компанії.

На початку березня російські ракети знищили склад компанії у селі Стоянка під Києвом. Довелося наново будувати логістику та складську інфраструктуру. Певний час магазини працювали без поповнення запасів, згодом почали доставляти товари напряму з Європи, а наприкінці липня компанія відкрила новий склад.

Сервіс Watsons Express дозволяє клієнтам заощадити на доставці, забираючи свої товари в найближчому магазині. Список та адреси магазинів можна знайти на сайті та на карті в додатку. Якщо покупцям необхідно отримати товар якомога швидше, вони можуть забрати його всього за дві години.

Щоб зробити покупку, потрібно:

  • обрати в мобільному застосунку опцію Watsons Express;
  • на карті, що відкриється, натиснути на зручний магазин та у каталозі обрати товари в наявності;
  • зробити замовлення, як зазвичай;
  • зачекати на сповіщення, що товар можна забирати;
  • для отримання замовлення необхідно назвати його номер та ПІН-код із смс-повідомлення.

Наразі Watsons Express доступний у 49 магазинах мережі, але найближчим часом до проекта приєднаються майже всі магазини Watsons в Україні.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button