Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 26101 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

Киян закликають не користуватися ліфтами у періоди стабілізаційних відключень електроенергії у будинку – це важливо для їхньої ж безпеки та комфорту. Про це повідомляє КМДА.

Міська влада повідомляє, що через аварійні та стабілізаційні відключення електропостачання у Києві збільшилась кількість викликів на деблокування дверей ліфтової кабіни. А оскільки можливі певні відхилення від графіків відключення світла, то містян закликають «планувати свій час так, щоб перестати користуватися ліфтами за 30-40 хвилин до початку відключення».

Рятувальники нагадують мешканцям столиці правила, яких слід дотримуватися, якщо застрягли у ліфті:

  • Заспокойтеся і постарайтеся зрозуміти, що нічого страшного не сталося і не варто панікувати.
  • Не натискайте на всі кнопки поспіль, не стрибайте в ліфті і не намагайтеся відчинити двері кабіни самостійно.
  • Скористайтеся кнопкою виклику диспетчера чи номером телефону аварійно-ліфтової служби та повідомте про проблему, що виникла, та своє місцеперебування.
  • Якщо у вас при собі немає телефону або відсутній мобільний зв’язок, покличте на допомогу мешканців будинку, які живуть поруч або проходитимуть повз, та попросіть, щоб викликали відповідну службу.
  • Якщо в очікуванні аварійної служби вам стало жарко, розстебніть або зніміть верхній одяг. За наявності води, пийте її помірно. Якщо стан не поліпшився, покладіть речі на підлогу і присядьте, витягнувши ноги.
  • Після приїзду аварійної бригади чітко виконуйте всі її інструкції.

Зазвичай у ліфтових кабінах або ж у під’їзді є оголошення із номером телефону гарячої лінії компанії, яка обслуговує ліфт. Цей аркуш варто сфотографувати заздалегідь або записати собі вказані там телефони. У разі, якщо диспетчер чи аварійно-ліфтова служба не відповідають або не мають можливості приїхати, треба зателефонувати до служби 101.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button