Чи справді ЦУМ заклеює вікна, щоб приховати яскраве освітлення?
У ЦУМі повідомили, що фасад заклеєно рекламою ще з 2016 року.
У ЦУМі повідомили, що фасад заклеєно рекламою ще з 2016 року.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У соцмережах звернули увагу на плівку на вікнах столичного ЦУМу й припускають, що це зробили навмисно, щоб приховати яскраве освітлення на тлі відключень електрики в Києві.
«Вікна ЦУМа на Хрещатику заклеєні зсередини чорною плівкою, щоб не так нахабно виглядали п’ять поверхів яскраво освітлених торгових площ, коли кияни сидять вдома без світла», — пише телеграм-канал Чарівний Київ.
У ЦУМі «Хмарочос» повідомили, що фасад заклеєно рекламою ще з 2016 року, коли було завершено реконструкцію. Рік тому плівку переклеїли для заміни рекламного сюжету.
Щодо освітлення, то пресслужба запевняє, що споживання електроенергії було зведено до мінімуму — на 50% — відповідно до вимог Київської обласної військової адміністрації від 20 жовтня.
Зокрема, знизили яскравість світла у торговельних залах, відключено фасадну підсвітку, логотип на вході, кондиціонери вітрин тощо, скорочено освітлення паркінгу та роботу теплових насосів.
Також у ЦУМі встановили власну дизель-генераторну установку.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті