Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Eugene Chystiakov / Unsplash

У соцмережах звернули увагу на плівку на вікнах столичного ЦУМу й припускають, що це зробили навмисно, щоб приховати яскраве освітлення на тлі відключень електрики в Києві.

«Вікна ЦУМа на Хрещатику заклеєні зсередини чорною плівкою, щоб не так нахабно виглядали п’ять поверхів яскраво освітлених торгових площ, коли кияни сидять вдома без світла», — пише телеграм-канал Чарівний Київ.

Фото: t.me/Kyiv_by_Grishyn

У ЦУМі «Хмарочос» повідомили, що фасад заклеєно рекламою ще з 2016 року, коли було завершено реконструкцію. Рік тому плівку переклеїли для заміни рекламного сюжету.

Щодо освітлення, то пресслужба запевняє, що споживання електроенергії було зведено до мінімуму — на 50% — відповідно до вимог Київської обласної військової адміністрації від 20 жовтня.

Зокрема, знизили яскравість світла у торговельних залах, відключено фасадну підсвітку, логотип на вході, кондиціонери вітрин тощо, скорочено освітлення паркінгу та роботу теплових насосів.

Також у ЦУМі встановили власну дизель-генераторну установку.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button