Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Krists Luhaers / Unsplash

У звітах Дослідницької служби Європарламенту (EPRS) почав з’являтися термін «транспортна бідність». Це відносно нове й мало вивчене поняття, що позначає «брак адекватних транспортних послуг, необхідних для доступу до роботи й базових сервісів, або ж неможливість оплатити ці послуги», повідомляє TheMayor.EU.

Транспортна бідність тісно пов’язана з такими соціальними явищами, як низький дохід, інвалідність, вік, а також з географічними та різними регіональними структурними проблемами.

Європарламент визначає такі головні елементи транспортної бідності:

  • відсутність транспорту: брак маршрутів громадського транспорту та інших альтернатив, великі інтервали руху тощо;
  • неінклюзивність: наприклад, недоступність для людей з інвалідністю;
  • економічна недоступність: зависока ціна квитка. Зокрема, підвищення тарифів стає відчутним для домогосподарств, якщо витрати на транспорт перевищують 10% від їхнього бюджету;
  • завеликий час у дорозі, що також відноситься до поняття «часова бідність»;
  • незадовільний стан транспорту, що не відповідає вимогам до безпеки.

Документ «Європейські засади соціальних прав» визначає транспорт як базову соціальну послугу, до якої всім має бути гарантовано доступ, — нарівні з водою, енергією, санітарією та цифровими комунікаціями.

Безпечний, інклюзивний та економічно доступний громадський транспорт «мусить бути у фокусі містопланування», наголошується у затвердженій Єврокомісією дорожній карті міської мобільності.

Читайте також: За три місяці транспорт Києва простоював 122 години через повітряні тривоги

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button