У Європі впроваджують термін «транспортна бідність». Про що ідеться?
Європарламент визначає транспорт як базову соціальну послугу, до якої всім має бути гарантовано доступ, — нарівні з водою, енергією, санітарією та цифровими комунікаціями.
Європарламент визначає транспорт як базову соціальну послугу, до якої всім має бути гарантовано доступ, — нарівні з водою, енергією, санітарією та цифровими комунікаціями.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У звітах Дослідницької служби Європарламенту (EPRS) почав з’являтися термін «транспортна бідність». Це відносно нове й мало вивчене поняття, що позначає «брак адекватних транспортних послуг, необхідних для доступу до роботи й базових сервісів, або ж неможливість оплатити ці послуги», повідомляє TheMayor.EU.
Транспортна бідність тісно пов’язана з такими соціальними явищами, як низький дохід, інвалідність, вік, а також з географічними та різними регіональними структурними проблемами.
Європарламент визначає такі головні елементи транспортної бідності:
Документ «Європейські засади соціальних прав» визначає транспорт як базову соціальну послугу, до якої всім має бути гарантовано доступ, — нарівні з водою, енергією, санітарією та цифровими комунікаціями.
Безпечний, інклюзивний та економічно доступний громадський транспорт «мусить бути у фокусі містопланування», наголошується у затвердженій Єврокомісією дорожній карті міської мобільності.
Читайте також: За три місяці транспорт Києва простоював 122 години через повітряні тривоги
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті