45% українських бізнесів попри війну працює як і раніше (опитування)
Більшість українських компаній не потребує релокації.
Більшість українських компаній не потребує релокації.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Україні станом на сьогодні 87% компаній працюють як і раніше або частково. Більше третини бізнесів заявили про зниження доходу більше, ніж на половину, а у п’яти відсотків дохід збільшився, свідчать результати дослідження Gradus Research.
Опитування свідчить, що 45% компаній працюють як і раніше, ще 42% – частково. В першу чергу йдеться про такі індустрії, як інформаційно-консультаційні послуги, оптова та роздрібна торгівля, але також і виробництво товарів і будівництво.
35% бізнесів констатують зниження доходу більше, ніж на половину. Ще 23% опитаних компаній говорять про скорочення доходів на чверть або більше. Лише 5% респондентів заявляють про збільшення доходу за час війни.
23% компаній залишаються із довоєнною кількістю персоналу або примножили його, ще 26% компаній скоротили свої команди до третини. При цьому переважно працівники мають меншу зайнятість і меншу оплату (33%).
39% компаній або зазнали галузевої трансформації, або потребують її і наразі знаходяться в пошуку нових форм ведення бізнесу. Водночас 49% залишаються працювати у довоєнному форматі.
61% опитаних компаній не потребують релокації. При цьому 19% бізнесів або вже змінили місце свої діяльності, або готуються це зробити. 52% компаній перемістилися або планують переміститися в межах України. І лише 20% переїжджають за кордон, переважно до країн ЄС.
Дослідження проводилося спеціально для Київського Міжнародного Економічного Форуму у період з першого по дев’яте листопада 2022 року. Цільова група дослідження: чоловіки та жінки, які є представниками української бізнес-аудиторії. Кількість результативних інтерв’ю – 203.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті