Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 33 днів. За цей час ми опублікували 26959 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

В Україні станом на сьогодні 87% компаній працюють як і раніше або частково. Більше третини бізнесів заявили про зниження доходу більше, ніж на половину, а у п’яти відсотків дохід збільшився, свідчать результати дослідження Gradus Research.

Опитування свідчить, що 45% компаній працюють як і раніше, ще 42% – частково. В першу чергу йдеться про такі індустрії, як інформаційно-консультаційні послуги, оптова та роздрібна торгівля, але також і виробництво товарів і будівництво.

35% бізнесів констатують зниження доходу більше, ніж на половину. Ще 23% опитаних компаній говорять про скорочення доходів на чверть або більше. Лише 5% респондентів заявляють про збільшення доходу за час війни.

23% компаній залишаються із довоєнною кількістю персоналу або примножили його, ще 26% компаній скоротили свої команди до третини. При цьому переважно працівники мають меншу зайнятість і меншу оплату (33%).

39% компаній або зазнали галузевої трансформації, або потребують її і наразі знаходяться в пошуку нових форм ведення бізнесу. Водночас 49% залишаються працювати у довоєнному форматі.

61% опитаних компаній не потребують релокації. При цьому 19% бізнесів або вже змінили місце свої діяльності, або готуються це зробити. 52% компаній перемістилися або планують переміститися в межах України. І лише 20% переїжджають за кордон, переважно до країн ЄС.

Дослідження проводилося спеціально для Київського Міжнародного Економічного Форуму у період з першого по дев’яте листопада 2022 року. Цільова група дослідження: чоловіки та жінки, які є представниками української бізнес-аудиторії. Кількість результативних інтерв’ю – 203.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button