Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 316 днів. За цей час ми опублікували 26448 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Sara Kurfeß / Unsplash

В останній тиждень листопада українські магазини недоотримали від чверті до третини очікуваного виторгу через російські ракетні атаки, що вразили енергосистему, повідомляє маркетплейс АЛЛО.

«‎За нашою оцінкою, українські е-комерс та ритейл недоотримали приблизно 25-30% виторгу через атаки Росії та вимушені блекаути. Це було спричинено недоотриманням онлайн-трафіку (до 30% по ринку) та офлайн-трафіку (до 20%). Такого удару по українському бізнесу не було навіть під час локдауна. Коли в клієнтів немає електроенергії та зв’язку, шопінг відкладається зі зрозумілих причин», — зазначає Дмитро Деревицький, голова ради директорів АЛЛО.

У компанії зазначають, що раніше під час розпродажів Чорної п’ятниці люди купували здебільшого дорогі товари, а тепер надавали перевагу найнеобхіднішим у воєнний час речам.

Продажі павербанків зросли у 36 разів порівняно з минулим роком. Також зросли продажі генераторів і зарядних станцій. Зарядна станція Bluetti за 130 тисяч гривень стала найдорожчим товаром, який придбали під час розпродажу на сайті.

Компанія відзначає падіння частки жінок серед покупців — на 42% порівняно з минулим роком. Це пояснюють тим, що жінки масово виїхали за кордон.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button