Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Sara Kurfeß / Unsplash

В останній тиждень листопада українські магазини недоотримали від чверті до третини очікуваного виторгу через російські ракетні атаки, що вразили енергосистему, повідомляє маркетплейс АЛЛО.

«‎За нашою оцінкою, українські е-комерс та ритейл недоотримали приблизно 25-30% виторгу через атаки Росії та вимушені блекаути. Це було спричинено недоотриманням онлайн-трафіку (до 30% по ринку) та офлайн-трафіку (до 20%). Такого удару по українському бізнесу не було навіть під час локдауна. Коли в клієнтів немає електроенергії та зв’язку, шопінг відкладається зі зрозумілих причин», — зазначає Дмитро Деревицький, голова ради директорів АЛЛО.

У компанії зазначають, що раніше під час розпродажів Чорної п’ятниці люди купували здебільшого дорогі товари, а тепер надавали перевагу найнеобхіднішим у воєнний час речам.

Продажі павербанків зросли у 36 разів порівняно з минулим роком. Також зросли продажі генераторів і зарядних станцій. Зарядна станція Bluetti за 130 тисяч гривень стала найдорожчим товаром, який придбали під час розпродажу на сайті.

Компанія відзначає падіння частки жінок серед покупців — на 42% порівняно з минулим роком. Це пояснюють тим, що жінки масово виїхали за кордон.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button