У Чорну п’ятницю український ритейл недоотримав 30% доходу через атаки Росії
Найдорожчим товаром, який придбали під час розпродажу на сайті ALLO, стала зарядна станція.
Найдорожчим товаром, який придбали під час розпродажу на сайті ALLO, стала зарядна станція.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В останній тиждень листопада українські магазини недоотримали від чверті до третини очікуваного виторгу через російські ракетні атаки, що вразили енергосистему, повідомляє маркетплейс АЛЛО.
«За нашою оцінкою, українські е-комерс та ритейл недоотримали приблизно 25-30% виторгу через атаки Росії та вимушені блекаути. Це було спричинено недоотриманням онлайн-трафіку (до 30% по ринку) та офлайн-трафіку (до 20%). Такого удару по українському бізнесу не було навіть під час локдауна. Коли в клієнтів немає електроенергії та зв’язку, шопінг відкладається зі зрозумілих причин», — зазначає Дмитро Деревицький, голова ради директорів АЛЛО.
У компанії зазначають, що раніше під час розпродажів Чорної п’ятниці люди купували здебільшого дорогі товари, а тепер надавали перевагу найнеобхіднішим у воєнний час речам.
Продажі павербанків зросли у 36 разів порівняно з минулим роком. Також зросли продажі генераторів і зарядних станцій. Зарядна станція Bluetti за 130 тисяч гривень стала найдорожчим товаром, який придбали під час розпродажу на сайті.
Компанія відзначає падіння частки жінок серед покупців — на 42% порівняно з минулим роком. Це пояснюють тим, що жінки масово виїхали за кордон.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті