Укравтодор про збитки від війни: Більшість об’єктів доведеться будувати з нуля
За останніми оцінками, на відбудову усієї знищеної інфраструктури знадобиться близько чотирьох років.
За останніми оцінками, на відбудову усієї знищеної інфраструктури знадобиться близько чотирьох років.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Дорожники роблять переважно аварійний ремонт зруйнованих окупантами шляхів, про капремонт наразі не йдеться, розповів в інтерв’ю ЦТС перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко.
«Проблема заподіяних війною руйнувань у тому, що більшість об’єктів доведеться будувати “з нуля”. Великі мости, наприклад, через Десну навколо Чернігова, потребують значного фінансового ресурсу і часу. За останніми оцінками, на відбудову усієї знищеної інфраструктури України знадобиться близько чотирьох років», — заявляє Івко.
Процес відновлення сповільняє, зокрема, питання безпеки дорожників. Вони працюють на щойно розмінованих територіях, поблизу лінії зіткнення, під обстрілами. Так, цієї осені на Харківщині під час розчищення загинули четверо працівників Укравтодору.
Масштаб пошкодження можна оцінити в порівнянні з планами, які Укравтодор мав на цей рік. Так, у 2022-му планували відремонтувати 5 тисяч кілометрів доріг державного значення. Натомість через російське вторгнення зруйновано понад 25 тисяч кілометрів шляхів.
Цьогоріч планували відновити 350 штучних споруд. Росіяни зруйнували понад 340 споруд, зокрема 150 мостів і шляхопроводів.
Зараз дорожники роблять аварійний ремонт доріг, що постраждали від бойових дій. На капітальну відбудову зараз грошей немає.
Біля зруйнованих мостів переважно зводять тимчасові переправи. Ремонтують ті, що більшою мірою вціліли. Капітально відбудовують у виняткових випадках — лише критично важливі для економіки мости на відносно безпечних територіях. Серед таких, наприклад, міст на М-06 у Стоянці на Київщині.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті